ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68267
  • ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۹:۰۶
  • 313 بازدید
  • ارسال توسط :
درخواست ۱۷ آژانس امدادرسانی در یمن برای بازگشایی بندر “حدیده”

درخواست ۱۷ آژانس امدادرسانی در یمن برای بازگشایی بندر “حدیده”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، در گزارش منتشر شده از سوی آژانس‌های امدادرسانی در یمن آمده است که طرف‌های درگیر در این کشور مسئولیت کاهش پیامدهای جنگ را برعهده دارند چراکه بیش از هشت میلیون تن در آستانه گرسنگی هستند. در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، در گزارش منتشر شده از سوی آژانس‌های امدادرسانی در یمن آمده است که طرف‌های درگیر در این کشور مسئولیت کاهش پیامدهای جنگ را برعهده دارند چراکه بیش از هشت میلیون تن در آستانه گرسنگی هستند.

در این بیانیه آمده است: ۳۰ روز برای اجازه دادن به رسیدن کشتی‌های حامل کمک به بندر حدیده برای جبران خسارت‌هایی که به بخش بازارهای غذایی وارد شده کافی نیست. از زمانی که ائتلاف عربستان از بازگشایی موقت بنادر خبر داده، کالاهای انسانی و تجاری از طریق بنادر دریای سرخ تحویل داده شده است.

بسته شدن تمامی گذرگاه‌های یمن در نوامبر ۲۰۱۷ توسط ائتلاف عربستان موجب کمبود شدید غذا و سوخت شده است.

آژانس‌های امدادرسانی خواهان بازگشایی بدون شرط بندر حدیده شدند و بر اهمیت بنادر یمن در دریای سرخ برای تضمین ارسال امدادها به شکل سریع  فعال تأکید کردند.

این آژانس‌ها از جامعه جهانی خواستند به مسئولیت‌های خود درباره دستیابی مردم یمن به غذا عمل کند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.