ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68285
  • ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
  • 428 بازدید
  • ارسال توسط :

محفل خاطره گویی مدافعان حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598، شهرک های شیعه‌نشین نبل و الزهرا در استان حلب سوریه قرار دارد و از سال 2013 در محاصره تروریست‌های مسلح قرار گرفت و از آن زمان با کمبود غذا، دارو و مواد سوختی مواجه بودند. این دو شهرک بعد از مقاومتی حدود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598، شهرک های شیعه‌نشین نبل و الزهرا در استان حلب سوریه قرار دارد و از سال 2013 در محاصره تروریست‌های مسلح قرار گرفت و از آن زمان با کمبود غذا، دارو و مواد سوختی مواجه بودند. این دو شهرک بعد از مقاومتی حدود چهار ساله ، سرانجام ثمره این مقاومت را دیدند و در بهمن ماه 1394 پس از درگیری های نفس‌گیر، شاهد شکست محاصره بودند.

رزمندگان لشگر ۱۷ امام علی بن ابی طالب در عملیات ” نصر2 ” که به شکست حصر نبل و الزهرا انجامید حضور داشتن و با دادن شش شهید سرافراز نقش مهمی در آزاد سازی روستاهای “حردتین ” و “رتیان” داشتند .

همزمان با نزدیک شدن به سالروز آزادسازی نبل و الزهرا ، قرار است رزمندگان مدافع حرم استان قم در محفل خاطره گویی با پخش تصاویر دیده نشده ای از این عملیات بزرگ به روایت آن بپردازند.

این برنامه به همت کانون روایت مقاومت و با همکاری یادواره “مجاوران کریمه ، مدافعان عقیله ” ، پنجشنبه 28 دی ماه ساعت 15 در سالن سوره، حوزه هنری قم واقع در کوچه 23 صفاییه برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.