ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6829
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری یادواره 16 شهید روستای سوزن و شهدای مدافع حرم در رزن

برگزاری یادواره 16 شهید روستای سوزن و شهدای مدافع حرم در رزن

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از رزن، ظهر امروز یادواره 16 شهید روستای سوزن و شهدای مدافع حرم در شهرستان رزن برگزار شد. امام جمعه قروه درجزین در این مراسم با بیان اینکه رمز ماندگاری پیام شهدا ایستادگی در مسیر ارزش‎ها تا آخرین قطره خون است، بیان داشت: شهدا مردانه […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از رزن، ظهر امروز یادواره 16 شهید روستای سوزن و شهدای مدافع حرم در شهرستان رزن برگزار شد.

امام جمعه قروه درجزین در این مراسم با بیان اینکه رمز ماندگاری پیام شهدا ایستادگی در مسیر ارزش‎ها تا آخرین قطره خون است، بیان داشت: شهدا مردانه و تا آخرین نفس پای آرمان‌های خود ایستادند و در این مسیر از همه هستی خود گذشتند.

حجت‎الاسلام محمدرضا محمدی سبزواری گفت: شهدا با نثار جان خود کار حسینی کردند و امروز وظیفه ما ادامه راه شهیدان با اقتدا و حرکت در مسیر آنهاست.

وی با بیان اینکه کشور ما در اوج شرافت و عزت قرار دارد، ولی‌فقیه را ستون اصلی انقلاب دانست و افزود: اطاعت از ولایت و پیروی از فرمایشات ایشان، مطالبه شهدای انقلاب است.

امام جمعه قروه درجزین با اشاره به حوادث بعد از انتخابات و فتنه 88 گفت: اگر بصیرت مردم و مدیریت رهبری نبود امروز چیزی از انقلاب نمی‌ماند و چه بسا کشور ما نیز همانند کشورهای همسایه بی‎ثبات می‎شد.

وی با بیان اینکه هنوز جنگ ما با استکبار جهانی تمام نشده است، افزود: دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال از بین بردن استقلال، هویت و باور دینی جوانان کشورمان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن