ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68315
  • ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۸:۱۲
  • 386 بازدید
  • ارسال توسط :
برطرف کردن مشکلات خانواده‌های شهدا لازم و ضروری است

برطرف کردن مشکلات خانواده‌های شهدا لازم و ضروری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلواردر جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون در منزل شهید رئیسعلی دلواری و در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: شهادت فرزندمان در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) افتخاری بزرگ برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلواردر جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون در منزل شهید رئیسعلی دلواری و در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: شهادت فرزندمان در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) افتخاری بزرگ برای این خانواده است.

وی افزود: اینکه کسی برای دفاع از آرمان‌های اسلام و مسلمانان مظلوم قید زندگی دنیایی را بزند و کیلومترها دورتر از مرزهای میهن اسلامی به مبارزه با ابادی استکبار بپردازد، کار ارزشمند و عظیمی است و هیچ کس جز خود پروردگار نمی تواند پاداش این اقدام ارزشمند را به آنان بدهد.

زاهددوست تصریح کرد: همه ما زندگی خود را مدیون شهیدان هستیم فرقی هم ندارد چه شهدای دفاع مقدس و چه شهدای مدافع حرم که یکی از آنها شهید مسلمی‌سواری است.

امام جمعه دلوار بیان کرد: دفاع و جانفشانی از دین مبین اسلام و اهل بیت (ع) اجر و پاداشی بزرگ نزد پروردگار دارد که شامل این عزیزان شده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی و پیگیری مشکلات و امورات خانواده های شهدا لازم و ضروری است،اظهار داشت: مسئولان و مردم باید به خدمت بی منت به خانواده های شهدا افتخار کنند و بتوانند با حداقل کاری برای این عزیزان مشکلات آنها را رفع کنند.

زاهددوست ادامه داد: پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق، افتخار بزرگی بود که آن هم به برکت خون شهدا و مجاهدت مدافعان حرم رقم خورد.

وی گفت: سردار شهید رئیسعلی دلواری هم جوانی مومن و شجاع از این دیار که با همت بلند خود و با قدرت اخلاص و ایمان خود توانستند هیمنه استعمار را در هم بپیچد و در همین سرزمین بینی آنها را به خاک بمالد و زانوی استکبار را خم کند.

امام جمعه دلوار بیان کرد: یکی از صفات کسانی که خدایی می‌شوند ماندگاری در تاریخ است، که شهدای والا مقام ما از نیز در زمره این افراد قرار دارند.

.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.