ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68328
  • ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
  • 382 بازدید
  • ارسال توسط :
ریاض دست به دامان سازمان همکاری اسلامی شد

ریاض دست به دامان سازمان همکاری اسلامی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، دولت عربستان با وجود ادعای داشتن سامانه دفاع موشکی قدرتمند، از ترس حملات موشکی انصار الله یمن دست به دامان سازمان همکاری اسلامی شده است. عربستان به عنوان کشور اصلی متجاوز به یمن، که طی بمباران بی‌وقفه این کشور و قتل‌عام غیرنظامیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، دولت عربستان با وجود ادعای داشتن سامانه دفاع موشکی قدرتمند، از ترس حملات موشکی انصار الله یمن دست به دامان سازمان همکاری اسلامی شده است.

عربستان به عنوان کشور اصلی متجاوز به یمن، که طی بمباران بی‌وقفه این کشور و قتل‌عام غیرنظامیان آن، در عرصه نظامی نتوانست حریف انصارالله شود، از شورای همکاری اسلامی خواست برای بررسی حمله موشکی انصار الله به ریاض جلسه فوق العاده تشکیل دهد.
به نوشته روزنامه سعودی ‘الشرق الاوسط’، سازمان همکاری اسلامی امروز پنجشنبه اعلام کرد که به درخواست عربستان، روز یکشنبه آینده در سطح وزاری خارجه جلسه فوق العاده تشکیل خواهد داد.
همچنین طبق بیانیه این سازمان، پیش از جلسه روز یکشنبه، نشست مقدماتی در سطح نمایندگان کشورهای عضو برای بحث در خصوص بیانیه پایانی برگزار خواهد شد.
به نوشته الشرق الاوسط، سامانه دفاع هوایی عربستان روز 19 دسامبر (28 آذر) یک موشک بالستیک را که از خاک یمن به سمت ریاض شلیک شده در جنوب این شهر منهدم کرده است.
عبدالملک حوثی، رهبر انصارالله شهریور 96 هشدار داده بود که، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قادر است نقاطی دورتر از ریاض را هدف بگیرند.
چند روز پس از شلیک موشک بالستیک به فرودگاه بین‌المللی ریاض نیز یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و شورای عالی سیاسی این کشور اعلام کردند آمادگی دارند، پایتخت همه کشورهای متجاوز را تا پایان سال هدف موشک‌های بالستیک قرار دهند.
به گفته ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان از زمان شروع حملات این ائتلاف به یمن، 89 موشک از خاک یمن توسط نیروهای انصارالله به سمت ریاض و مناطق دیگر شلیک شده است.
یگان های موشکی انصارالله امروز نیز یک فروند موشک کوتاه برد به سمت پایگاه پدافند هوایی عربستان در نجران شلیک کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.