ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68334
  • ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
دیده‌بان‌حقوق‌بشر: عربستان در یمن مرتکب نقض‌حقوق‌بشر شده است

دیده‌بان‌حقوق‌بشر: عربستان در یمن مرتکب نقض‌حقوق‌بشر شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تلویزیون العالم، سازمان غیر دولتی دیده بان حقوق بشر در گزارش سال 2018 خود اعلام کرد عربستان سعودی بازداشتها و پیگرد فعالانی را که خواستار اصلاحات هستند افزایش داده است. این سازمان تأکید کرد عربستان سعودی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تلویزیون العالم، سازمان غیر دولتی دیده بان حقوق بشر در گزارش سال 2018 خود اعلام کرد عربستان سعودی بازداشتها و پیگرد فعالانی را که خواستار اصلاحات هستند افزایش داده است.

این سازمان تأکید کرد عربستان سعودی در یمن مرتکب نقض حقوق بشر شده است. «چهره محمد بن سلمان» به عنوان یک اصلاح طلب که پول زیادی برای آن هزینه کرده است با فاجعه انسانی در یمن تخریب شده است. ائتلافی که عربستان سعودی در یمن فرماندهی آن را برعهده دارد بارها مناطق مسکونی را هدف حمله قرار داده و بحران انسانی در این کشور را تشدید کرده است. ائتلاف سعودی در یمن از کمکهای بشردوستانه جلوگیری کرده و موارد نقض خطرناکی در خصوص قوانین جنگ مرتکب شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.