ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68349
  • ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
  • 403 بازدید
  • ارسال توسط :
غنیمت بزرگ رزمندگان فاطمیون از تروریست‌ها در البوکمال+فیلم

غنیمت بزرگ رزمندگان فاطمیون از تروریست‌ها در البوکمال+فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، ارتش سوریه و رزمندگان فاطمیون در کنار دیگر نیروهای مقاومت،  28 آبان ماه96 شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه را از دست گروه تروریستی تکفیری داعش پاکسازی کردند. این شهر مرزی در مجاورت شهر القائم عراق تنها پایگاه بزرگ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، ارتش سوریه و رزمندگان فاطمیون در کنار دیگر نیروهای مقاومت،  28 آبان ماه96 شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه را از دست گروه تروریستی تکفیری داعش پاکسازی کردند. این شهر مرزی در مجاورت شهر القائم عراق تنها پایگاه بزرگ داعش در شرق سوریه بود. عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت برای تسلط بر شهر البوکمال در چارچوب عملیات «والفجر3» و با هدف پاکسازی تمام مناطق شرقی سوریه از گروه تروریستی تکفیری داعش انجام شد. پس از ازادسازی البوکمال، پاکسازی مناطق حاشیه‌ای این شهر در سوریه توسط گروه های مقاومت از جمله رزمندگان لشکر فاطمیون انجام شد.

بیشتر بخوانید:

پاکسازی البوکمال از لوث داعش/عملیات فاطمیون در اطراف «خناصر» +فیلم

تروریست‌ها در محاصره رزمندگان فاطمیون/پاکسازی بیابان‌های دیرالزور از باقیمانده داعش+عکس

مقاومت فاطمیون و دفع هجوم داعش/ماجرای کشف قرص‌های روان‌گردان از تروریست‌ها +عکس و فیلم

کشف اسناد معاملات پنهان داعش توسط رزمندگان فاطمیون+فیلم

چرا لشکر فاطمیون هدف بی‌بی‌سی و رسانه‌های خارجی قرار گرفت؟ +فیلم

رزمندگان لشکر فاطمیون در جریان پاکسازی شهر البوکمال و حاشیه این شهر از لوث تروریست‌های تکفیری به مهمات و غنایم بزرگ جنگی دست یافتند. فیلم مرکز رسانه‌ای فاطمیون از غنیمت جنگی رزمندگان فاطمیون در ادامه قابل مشاهده است:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.