ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68383
  • ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
  • 153 بازدید
  • ارسال توسط :
آلمان صادرات سلاح به عربستان را متوقف کرد

آلمان صادرات سلاح به عربستان را متوقف کرد

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، آلمان اعلام کرد که صادرات سلاح به کشورهای تجاوز کننده به یمن را متوقف کرده است. «اشتفان زایبرت»سخنگوی دولت آلمان امروز جمعه اعلام کرد که شورای امنیت فدرال در حال حاضر مجوزهای صادرات سلاح را که «بر […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، آلمان اعلام کرد که صادرات سلاح به کشورهای تجاوز کننده به یمن را متوقف کرده است.

«اشتفان زایبرت»سخنگوی دولت آلمان امروز جمعه اعلام کرد که شورای امنیت فدرال در حال حاضر مجوزهای صادرات سلاح را که «بر خلاف نتایج مذاکرات شناساسی» را صادر نمی کند؛ مذاکراتی که میان ائتلاف مسیحی که «آنگلا مرکل»صدراعظم آلمان  وابسته به آن است و حزب سوسیال دموکرات برای تشکیل ائتلاف حاکم برگزار شده است.

این سخنگو افزود که «دولت آلمان از اکنون به بعد مجوزهای صادرات سلاح به کشورهای شرکت کننده در جنگ علیه یمن صادر نمی کند».

عربستان سعودی و متحدان عربش از سه سال پیش تا کنون تجاوز به یمن را آغاز کردند و از زمین، هوا، و دریا این کشور را به محاصره در آوردند که در نتیجه آن هزاران نفر کشته شدند و هزاران نفر نیز زخمی شدند و صدها هزار نفر نیز مبتلا به بیماری وبا شدند و میلیون ها نفر در آستانه مرگ قرار گرفته اند.

 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.