ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68418
  • ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۵:۳۵
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :

دولت نسبت به مطالبات مردم توجه بیشتری داشته باشد

پدر شهید مدافع حرم «حجت اسدی» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان به دنبال بهره‌برداری از مطالبات به‌حق مردمی در راستای امیال سوء خود هستند. وی افزود: دشمنان بدانند تا زمانی که مردم از رهبری و ولایت حمایت کرده هیچ‌گاه به نقشه‌های شوم خود دست نخواهد یافت […]

پدر شهید مدافع حرم «حجت اسدی» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان به دنبال بهره‌برداری از مطالبات به‌حق مردمی در راستای امیال سوء خود هستند. 
وی افزود: دشمنان بدانند تا زمانی که مردم از رهبری و ولایت حمایت کرده هیچ‌گاه به نقشه‌های شوم خود دست نخواهد یافت و آحاد ملت تا آخرین قطره خون خود پاسدار انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن خواهند بود. 
اسدی مطالبات مردمی را حق آن‌ها دانست و گفت: دولت باید نسبت به این مطالبات و دغدغه‌ها توجه بیشتری داشته باشد. 
این پدر شهید عنوان کرد: وظیفه اصلی نسل جوان امروز این است که نسبت به مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان آگاهی داشته و مسئولان هم نسبت به دغدغه‌های مردم توجه داشته باشند و قدمی برای رفع آن بردارند. 
پدر شهید مدافع حرم قزوینی در پایان با اشاره به آفات استفاده نادرست از فضای مجازی خواستار تدابیر لازم برای آگاه‌سازی مردم و جوانان شد. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا، شهید حجت اسدی از خادمان شهدا، ذاکران اهل‌بیت(ع) و از بسیجیان استان قزوین بود که در سن 34 سالگی در مورخه 3 اسفند 1394 در منطقه زینبیه دمشق سوریه در درگیری با نیروهای تکفیری به شهادت رسید. از وی سه فرزند پسر به یادگار مانده است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.