ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6843
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
  • 147 بازدید
  • ارسال توسط :
هزینه های دریافتی مدافعان حرم!/زخم زبان هایی که آب به آسیاب دشمن می ریزند

هزینه های دریافتی مدافعان حرم!/زخم زبان هایی که آب به آسیاب دشمن می ریزند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور، با توجه به طرح مسائلی از سوی عده اندکی که گاه به صورت ناخواسته و گاه خواسته اقدام شرعی و انسانی مدافعان حرم را تنها برای دریافت هزینه تلقی می کنند و در تصورات خود به مدافعان حرم آنچه را […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور، با توجه به طرح مسائلی از سوی عده اندکی که گاه به صورت ناخواسته و گاه خواسته اقدام شرعی و انسانی مدافعان حرم را تنها برای دریافت هزینه تلقی می کنند و در تصورات خود به مدافعان حرم آنچه را که نباید نسبت می دهند، به سراغ یکی از مدافعان حرم رفتیم تا این سوال را به صورت مستقیم و بی پرده از او جویا شویم؛ طرح سوال: آیا شما برای دریافت پول به سوریه رفته اید؟

این مدافع حرم در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: برخی مستقیم و برخی دیگر غیر مستقیم از من و دوستانم این قبیل سوالات را می پرسند و یکی از جواب های من به آن عزیزان این است که خیلی ها از جمله خود من برگ مأموریت را امضا نمی کنیم.

وی اظهار کرد: البته برخی هم شاید حق دارند چنین افکار به ذهنشان خطور کند، چرا که طرف مقابل ما، همه کسانی که تحت عنوان جهاد علیه بشار اسد به سوریه رفته اند، تکفیری هایی هستند که به طور رسمی و علنی اعلام می کنند که میلیاردها دلار هزینه دریافت می کنند و از گوشه و گنار هم که خبر می رسد دلارهای سرازیر شده ای نیز برای این گروه جنایتکار از سوی وهابی ها، صهیونست و امریکایی ها هزینه می شود.

این مدافع حرم افزود: اما این تکفیری های کودکش کش و خائن به اسلام، نه از فرهنگ شهادت و فرهنگ کربلا و عاشورا چیزی می فهمند و نه از انسانیت، چرا که دین و اسلام را درک نمی کنند.

وی عنوات کرد: یک بار به بی بی زینب(س) اهانت شد، اما شیعه هرگز نمی گذارد این اتفاق دوباره تکرار شود حتی به قیمت خون و داغ دار شدن خانواده هایمان، افرادی که این سوالات را مغرضانه و یا ناخواسته مطرح کرده، شاید می خواهند با حرف هایشان عزم مدافعان حرم را تضعیف کنند، غافل از آنکه  نمی دانند، عطش شهادت ما را بیشتر می کنند.

این مدافع حرم اظهار کرد: ایران اسلامی تنها نقش مشاوره دهنده نظامی را در سوریه بر عهده دارد و مبارزهای اصلی شیعه ها و حتی سنی هایی هستند که دلداده حقانیت بوده و داوطلبانه وارد میدان می شوند.

وی عنوان کرد: از طرفی دیگر هر کس چنین ادعایی دارد آیا حاضر است برای دریافت یک میلیون تومان یک انگشت خودش را قطع کند؟ پس مقایسه کردن تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان ما با مزدوران تکفیری صهیونیستی و امریکایی نهایت بی انصافی در حق مدافعان حرمی است که زن و فرزند خود را تنها برای دفاع از اسلام منتظر گذاشته اند.

این مدافع حرم ادامه داد: چرا باید برخی ما را وادار به قسم خوردن کنند، اینجا همه رزمنده ها به خدا با زبان روزه تلاش می کنند هم در جبهه نبرد هم در خدمت رسانی، به یاری خدا تاکنون دروغی نگفته ام، به قرآن و حرم حضرت زینب(س) قسم می خورم که خبری از حقوق های ده میلیونی نیست و این حرف ها دروغ محض است، ما  به عشق حضرت زینب(س) و دفاع از حرم ایشان به سوریه می رویم نه چیزی دیگر، نه ما بلکه حزب الله، فاطمیون و زینبیون هم به همین شکل هستند.

وی با درخواست از مدعیان این گونه سوال ها که با تکرار این حرف ها به دشمنان اسلام کمک نکنید، تأکید کرد: برای ظهور حضرت مهدی(عج) و سلامتی مقام معظم رهبری دعا کنید، شهادت آرزوی تک تک بچه های اینجاست نه از خستگی بلکه از عشق، ایمان و اعتقاد.

این مدافع حرم در ادامه به شهید حسینی یکی از همرزم های خود که روز نهم عید امسال به درجه رفیع شهادت می رسد اشاره می کند، شهیدی که متولد سال 72 و 23 سال بیشتر نداشت، اما یک شیرمرد بود جگری داشت برابر با کل سپاه تکفیری ها.

وی در آخر این مطلب را گفت و رفت: مارا فدائیان اولاد فاطمه آفریدند/ مارا از خاندان کرم آفریدند/ مارا مدافعان حرم آفریدند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار رودآور، واقعا آیا کسی  حاضر می شود به خاطر پول جان خود را که مهمترین سرمایه زندگی اش است از دست بدهد، یا اینکه حتی یه انگشت خود را قطع کند و یا کودکان خردسال خود را در آغوش مادرشان گذاشته و برود؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن