ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68438
  • ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۸:۰۲
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
آلمان فروش سلاح به عربستان را متوقف می‌کند

آلمان فروش سلاح به عربستان را متوقف می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دولت آلمان روز جمعه اعلام کرد «فوراً» فرایند تأیید صادرات سلاح به طرف‌های درگیر در جنگ یمن را متوقف خواهد کرد. این تصمیم، عربستان سعودی که یکی از خریداران اصلی سلاح‌های آلمان است را شامل خواهد شد. سخنگوی «آنگلا مرکل»، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دولت آلمان روز جمعه اعلام کرد «فوراً» فرایند تأیید صادرات سلاح به طرف‌های درگیر در جنگ یمن را متوقف خواهد کرد. این تصمیم، عربستان سعودی که یکی از خریداران اصلی سلاح‌های آلمان است را شامل خواهد شد.

سخنگوی «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان در توئیتر نوشت: «آلمان در حال حاضر هیچ تصمیمی در زمینه صادرات سلاح که با گفت‌وگوهای مقدماتی همسو نباشند نخواهد گرفت.» 

اقدام آلمان در فروش سلاح‌ به کشورهای دارای سوابق ضعیف در زمینه حقوق بشر مانند عربستان و قطر با مخالفت‌های شدید سیاستمدارن مخالف دولت در برلین رو به رو شده بود. 

ائتلافی به رهبری عربستان از فرودین‌ماه سال 1394 کشور یمن را هدف حملات شدید هوایی قرار داده است. این حملات به کشته شدن هزاران غیرنظامی و گسترش فقر و بیکاری در این کشور عربی منجر شده است. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.