ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68536
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۴:۳۹
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته و زخمی شدن ده‌ها مزدور عربستان در حملات تلافی‌جویانه یمنی‌ها

کشته و زخمی شدن ده‌ها مزدور عربستان در حملات تلافی‌جویانه یمنی‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، یک منبع نظامی یمنی از کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور در غرب استان تعز خبر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، یک منبع نظامی یمنی از کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور در غرب استان تعز خبر داد.

این منبع گفت که نیروهای یمنی مراکز تجمع و تجهیزات نظامی مزدوران منصور هادی و نظامیان سودانی در تپه الحرزین واقع در منطقه الهاملی در شرق بخش مَوزع در جنوب غرب تعز را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی، منطقه یَختل در شمال بخش المخا در تعز را بمباران کردند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی همچنین منطقه قطبین در بخش نِهم در شمال شرق صنعا را هدف قرار دادند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات نظامی خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان، شمال منطقه کرس جوبح در جیزان را با چندین خمپاره هدف قرار دادند و یک خودروی نظامیان سعودی را در نزدیکی منطقه حامضه منهدم کردند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین مواضع نظامیان سعودی و مزدوران منصور هادی  پشت کوه‌های علیب در نجران را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت که در پی این حملات، خساراتی به مزدوران منصور هادی و نظامیان سعودی وارد شد. 

در مقابل جنگنده‌های سعودی چندین بار کوه الشُرفه مشرف بر شهر نجران را بمباران کردند.

حملات عربستان سعودی به یمن از ششم فروردین 94 آغاز شده و همچنان ادامه دارد. هدف رژیم سعودی بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت و در نتیجه سلطه بر این کشور است.

از آغاز تجاوز عربستان به یمن تاکنون بیش از 10 هزار یمنی به شهادت رسیده‌ و 21233 شهروند یمنی مجروح شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.