ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68544
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۶:۰۳
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
جزئیات وداع با پیکر مطهر فرمانده مستشار ایرانی

جزئیات وداع با پیکر مطهر فرمانده مستشار ایرانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، "محمد معافى" فرمانده زبده و مستشار ایرانى مقاومت اسلامى نُجَباء با نام جهادى "صابر" در سوریه به شهادت رسید. این شهید مدافع حرم در 30 دى ماه 96 در شهر البوکمال واقع در استان دیرالزور سوریه در دفاع از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، "محمد معافى" فرمانده زبده و مستشار ایرانى مقاومت اسلامى نُجَباء با نام جهادى "صابر" در سوریه به شهادت رسید. این شهید مدافع حرم در 30 دى ماه 96 در شهر البوکمال واقع در استان دیرالزور سوریه در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به دوستان شهیدش پیوست.

شهید معافی متولد سال 61 بود که در 35 سالگی به شهادت رسید. یک پسر 9 ساله و یک دختر 2 ساله از او به یادگار مانده است.

پیکر مطهر شهید معافی صبح امروز، دوشنبه؛ دوم بهمن ماه 96 وارد ستاد معراج شهدای مرکز شد. مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید مدافع حرم عصر امروز، ساعت 15 در معراج شهدای تهران برگزار می‌شود.

سپس پیکر مطهر این شهید برای انجام مراسم وداع و تشییع به شهرستان نکا در استان مازندران منتقل خواهد شد. بنابر وصیت شهید پیکر او در روستای برگه شهرستان میاندورود به خاک سپرده می‌شود. مازندران تاکنون بیش از 36 شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده که شهید معافی ششمین شهید مدافع حرم شهرستان نکا است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.