ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68588
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۴:۵۷
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه دوشنبه  تا صبح  سه شنبه

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه

داخلی*****تهران – حسن روحانی رئیس جمهوری با بیان اینکه کمبود منابع ارزی نداریم تاکید کرد: مردم باید بدانند که درآمد ارزی کشور از کل مخارج ارزی کشور به مراتب بیشتر است و سال آینده درآمد ارزی ما حتماً از امسال ان شاء الله بیشتر خواهد شد.تهران- سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: به علت اجرایی شدن ساختار […]

داخلی
*****
تهران – حسن روحانی رئیس جمهوری با بیان اینکه کمبود منابع ارزی نداریم تاکید کرد: مردم باید بدانند که درآمد ارزی کشور از کل مخارج ارزی کشور به مراتب بیشتر است و سال آینده درآمد ارزی ما حتماً از امسال ان شاء الله بیشتر خواهد شد.
تهران- سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: به علت اجرایی شدن ساختار جدید وزارت امورخارجه و اهمیت موضوع، از قبل تصمیمی برای سفرهای خارجی وزیر امور خارجه در این روزها اتخاذ نشده بود.
اهواز- رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: با دستور رئیس جمهوری خوزستان اولویت نخست برای سازمان محیط زیست است.
تهران- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کمیته ای برای رصد تحولات بازار ارز گفت: پیش بینی می شود، قیمت ارز در روزهای آینده کاهش یابد.
کرمانشاه- معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: پس از عبور از مرحله اسکان اضطراری، تاکنون کار اسکان موقت 17 هزار و 423 خانوار زلزله زده در استان کرمانشاه انجام شده است.
تهران – ایرنا – وزیر راه وشهرسازی گفت: دسترسی آزاد اطلاعات اصلی ترین ماموریت اجتماعی روابط عمومی ها در راستای توسعه پایدار است.
تهران- معاون شورای عالی امنیت ملی گفت: از راهبردهایی که در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دنبال می کنیم نخست تقویت بانک جامع اطلاعاتی و سپس تمرکز روی شناسایی سرکرده های قاچاق مواد مخدر است.
یزد- – معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: نسل دهه های 60، 70 و 80 کشور مطالبات و سئوالاتی دارند که برخی از آنها در سال های گذشته بی پاسخ مانده است.
تهران- در روز اول رزمایش مشترک محمدرسول الله (ص) ارتش راکت دقیق زن لبیک یک و توپخانه متحرک هجومی با موفقیت اهداف تعیین شده را مورد اصابت قرار دادند.

خارجی
*****
وین – «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه نگرانی شدید خود را از عملیات نظامی ترکیه در عفرین سوریه ابراز داشت و گفت، دسترسی های انسانی باید تضمین شود و مردم غیر نظامی نباید آسیب ببینند.
بغداد – دولت روسیه از عراق دعوت کرد تا در کنفرانس گفت و گوی ملی سوریه که آخر ماه ژانویه در شهر سوچی روسیه برگزار خواهد شد حضور یابد.
تهران – خبرگزاری آناتولی ترکیه دوشنبه شب به نقل از منابعی در سازمان ملل متحد گزارش کرد: «مارتین گریفیتس» دیپلمات انگلیسی، جایگزین اسماعیل ولد شیخ نماینده سازمان ملل متحد در امور یمن شد.
بغداد – یک کارشناس امنیتی عراق هیشدار داد تحرکات جدید در مرز عراق و سوریه و عقب نشینی 'قسد' از مناطق مرزی سوریه با عراق بخشی از طرح آمریکاست .
دوحه – دادستان عربستان گفت که دولت سعودی تاکنون از افراد دستگیر شده به اتهام فساد 100 میلیارد دلار باز پس گرفته است.
مادرید- حزب 'اونیدوس پودموس' اسپانیا در مجلس سنا روز دوشنبه در بیانیه ای از دولت این کشور خواست علیه آمریکا و سیاست او در مورد رژیم صهیونیستی با قاطعیت عمل کند .
الجزیره- «محمد ششم » شاه مغرب دوشنبه به وزیر دادگستری این کشور دستور داد مقدمات لازم برای ورود زنان به شغل سردفتری اسناد رسمی را فراهم کند.
مادرید- «کارلس پوجدمونت» رئیس فراری دولت پیشین محلی کاتالونیا روز دوشنبه گفت، به رغم تهدیدهای مادرید، جدایی طلبان این منطقه به زودی یک دولت جدید تشکیل خواهند داد.
مادرید- آخرین گزارش داووس در مورد وضعیت اقتصادی اسپانیا حاکی است که این کشور در انتهای صف 30 کشور پیشرفته در کاهش نرخ نابرابری و فقر قرار دارد.
بلگراد- کارل اریاوتس وزیر امور خارجه اسلوونی روز دوشنبه گفت که دولت اسلوونی به طور مستقل کشور فلسطین را به رسمیت می شناسد.
نیویورک- سخنگوی کاخ سفید از ترکیه خواست تا اقدامات نظامی و لفظی خود در منطقه عفرین سوریه را محدود کند تا ضمن ادامه کمک های بشردوستانه، از تلفات غیرنظامیان نیز جلوگیری شود.
دمشق – گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که 297 عضو گروه های تروریستی داعش، تحریرالشام (جبهه النصره ) و همپیمانان آنها در درگیری با ارتش سوریه کشته شده اند.
دمشق- مجلس سوریه در بیانیه ای که از سوی رئیس مجلس این کشور قرائت شد، تجاوز نظامی ترکیه را به شهر عفرین محکوم کرد.
دوحه – وزیران امورخارجه عربستان، امارات، بحرین و مصر با تاکید بر اتهامات سابق خود علیه قطر، یک بار دیگر انجام شروط این کشورها از سوی دوحه را شرط بهبود روابط با این کشور اعلام کردند.
تهران – سنای آمریکا روز دوشنبه رای به تصویب یک طرح بودجه موقت برای بازگشایی دولت این کشور داد.
دهلی نو – پلیس ایالت جامو و کشمیر هند اعلام کرد تلفات نقض آتش بس پاکستان در چهار روز گذشته به 11 تن شد.
تهران – شبکه خبری «المسیره یمن» گزارش کرد: بیش از 35 تن از نیروهای وفادار به «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی یمن در حمله موشکی یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی به پادگان «الخیامی» در جنوب استان تعز واقع در جنوب غرب این کشور کشته شدند.
تهران – دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه که مرکز آن در لندن انگلیس است، اعلام کرد: 57 تن در حملات ترکیه به شهر «عفرین» در شمال غربی سوریه، کشته شده اند.
دهلی نو – «نارندا مودی» نخست وزیر هند با اعلام اینکه دهلی نو به دنبال منزوی کردن پاکستان نیست تاکید کرد، به جای خصومت، هند و پاکستان می توانند با هم برای غلبه بر فقر و تروریسم کار کنند.
تهران – اندیشکده سیاست خاورنزدیک واشنگتن دوشنبه شب در یادداشتی نوشت: یکهزار زن در گروهک تروریستی داعش در لیبی حضور دارند که از این میان 300 تن از آنها را اتباع تونسی تشکیل می دهند.
پکن – بارش سنگین برف و یخبندان باعث لغو 250 پرواز شرکت هواپیمایی ژاپن از توکیو به سراسر کشور در دو روز گذشته شده است.
شبس*1613*انتشاردهنده: عبدالله غفاری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.