ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6859
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۵:۳۲
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
فاز نخست موزه دفاع مقدس استان اصفهان خرداد 96 افتتاح می‌شود/چاپ کتاب زندگی‌نامه شهدای مدافع حرم

فاز نخست موزه دفاع مقدس استان اصفهان خرداد 96 افتتاح می‌شود/چاپ کتاب زندگی‌نامه شهدای مدافع حرم

سردار مجتبی شیروانیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره مراحل تکمیلی فاز نخست موزه دفاع مقدس و زمان تکمیل طرح اظهار داشت: طرح در مرحله عملیات ساختمانی و زیرساختار است، حدود 90 درصد کارهای ساختمانی آن انجام شده و در مراحل تکمیلی به سر می‌برد. وی ادامه داد: با توجه به اینکه […]

سردار مجتبی شیروانیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره مراحل تکمیلی فاز نخست موزه دفاع مقدس و زمان تکمیل طرح اظهار داشت: طرح در مرحله عملیات ساختمانی و زیرساختار است، حدود 90 درصد کارهای ساختمانی آن انجام شده و در مراحل تکمیلی به سر می‌برد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش عمده این موزه به صورت دیجیتال است باید از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در مرحله پایانی تجهیز شود و در صورت عدم بروز مشکل، با عنایت خدا و شهدا این طرح همزمان با سوم خرداد ماه 1396 به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان درباره بودجه مورد نیاز این طرح بیان کرد: مقدار بودجه‌ای که برای تکمیل و تجهیز طرح پیش‌بینی کرده بودیم 15 میلیارد تومان است که حدود 4 میلیارد تومان آن به ما تعلق گرفته است، به سرعت در حال تکمیل طرح هستیم و بر اساس قولی که برای بودجه به ما داده شده، در جاهایی نیز بدهکار شده‌ایم.

وی افزود: امیدواریم که مسئولان به قول‌های داده شده عمل کرده و کسری بودجه موجود را بر طرف کنند تا ما نیز بتوانیم در زمان مشخص شده طرح را به پایان رسانده و آماده بهره‌برداری کنیم.

سردار شیروانیان پیرامون گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم جبهه فاطمیون و برنامه‌های صورت گرفته در این زمینه تصریح کرد: شهید برای اسلام است و فرقی ندارد دارای چه ملیتی باشد، برنامه‌هایی برای بزرگداشت یاد این بزرگواران در حال انجام است که یکی از آن‌ها، شناخت جامعه با سیره و راه و روش زندگی این شهیدان است.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های در حال انجام، چاپ کتاب‌هایی از زندگینامه این شهیدان به نقل از خانواده یا هم‌رزمان آن‌ها و رونمایی از این کتاب‌ها در خانه شهید در صورت امکان و آشنایی مردم با خانواده شهیدان و خصوصیات و شیوه رفتاری آن‌هاست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن