ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68626
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۱۵
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
پرچم متبرک حرم حضرت زینب در بیمارستان گناوه رونمایی شد

پرچم متبرک حرم حضرت زینب در بیمارستان گناوه رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این آیین معنوی پدر و مادر شهید محمد احمدی جوان از شهدای مدافع حرم استان بوشهر به همراه کاروان هیات عزاداری امام حسین (ع) و کادر بیمارستان با در دست داشتن پرچم متبرک شده از بیماران بستری عیادت کردند.بیماران بستری نیز با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این آیین معنوی پدر و مادر شهید محمد احمدی جوان از شهدای مدافع حرم استان بوشهر به همراه کاروان هیات عزاداری امام حسین (ع) و کادر بیمارستان با در دست داشتن پرچم متبرک شده از بیماران بستری عیادت کردند.
بیماران بستری نیز با استقبال از این حرکت ارزشمند با چشمانی اشکبار ضمن ابراز عشق و ارادت خود به ائمه اطهار (ع) از حضرت زینب (س) پیام رسان حماسه عاشورا شفاعت و سلامتی هرچه زودتر خود را طلبیدند.
مسئول هیات عزاداری مسجد امام حسین (ع) شهر امام حسن گفت: این هیات دارای کد فعالیت حرم امام رضا(ع) است و پرچم تبرک شده حضرت زینب (س) توسط ستاد عتبات و عالیات استان بوشهر به این هیات بصورت امانت اهدا شده است.
سهراب علیزاده افزود: این هیات که یکی از فعال ترین هیات های مذهبی در اجرای برنامه های فرهنگی ومذهبی کشور است و برای سومین سال اقدام به اجرای این حرکت معنوی کرده است.
وی یادآورشد: نظیر این برنامه در بیمارستان بندردیلم نیز اجرا خواهدشد.
پدر شهید محمد احمدی جوان نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از این حرکت معنوی ارزشمند و بی نظیر تقدیر کرد و گفت: از ملت انتظار دارم که از خون شهدا بویژه شهدای مدافع امامان همام و آرمان های انقلاب بخوبی حفاظت و پاسداری کنند.
وی افزود: از مسئولان انتظار دارم که در خدمت رسانی به مردم ایران کوتاهی کنند و این مهم را سرلوحه امور خود قرار دهند.
در این برنامه از چهار پرستار نمونه بیمارستان امیرالمومنین(ع) تجلیل و جوایزی به آنان اهدا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.