ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68660
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۱۵
  • 318 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر شهید مدافع حرم در نکا تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در نکا تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا ، مردم شهیدپرور و ولایی نکا پیکر مطهر شهید معافی را از رو به روی سپاه شهرستان نکا با شکوه خاصی تشییع کردند.مردم ولایی و همیشه در صحنه نکا امروز با حضور در مراسم تشیع شهید مدافع حرم محمد معافی بار دیگر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا ، مردم شهیدپرور و ولایی نکا پیکر مطهر شهید معافی را از رو به روی سپاه شهرستان نکا با شکوه خاصی تشییع کردند.
مردم ولایی و همیشه در صحنه نکا امروز با حضور در مراسم تشیع شهید مدافع حرم محمد معافی بار دیگر با آرمان های بلند شهدا تجدید بیعت کردند.
حضور با شکوه مردم ولایتمدار ، مومن و همیشه در صحنه شهرستان نکا در کنار روحانیت، مسئولان و خانواده های شهدا بار دیگر پیام وحدت بخشی و ولایتمداری را به جهان مخابره کرد.
امروز مردم شهیدپرور نکا با فریادهای بلند الله اکبر و لااله الاالله شهید مدافع حرم شهید محمد معافی را تا زادگاهش روستای برگه در شهرستان میاندرود تشییع و بدرقه کردند.
این شهید مدافع حرم چهلمین شهید مدافع حرم استان مازندران است.
شهید محمد معافی 30 دی ماه در جریان عملیات مستشاری و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه بر اثر درگیری با عناصر بر جای مانده از تکفیری‌ها در شهر بوکمال ، واقع در دیرالزور سوریه به مقام والای شهادت دست یافت.
شهید معافی 31 ساله و اهل روستای برگه شهرستان میاندورود و ساکن نکا بود . از او یک فرزند پسر به نام ابوالفضل 8 ساله و یک دختر به نام حنانه 3 ساله به یادگار مانده است.
مراسم وداع این شهید شب گذشته در مصلای نکا برگزار و مراسم تشییع این شهید گرانقدر امروز چهارشنبه چهارم بهمن ماه از مقابل سپاه نکا انجام و سپس با تشییع در شهرستان میاندرود به زادگاهش روستای برگه منتقل و خاکسپاری ‌شد.
شهرستان 120 هزارنفری نکا در شرق مازندران بیش از 430 شهید تقدیم انقلاب کرد . شهیدان عبدالرحیم فیروزآبادی، محمدتقی سالخورده، حسین مشتاقی، سعید کمالی و ابراهیم عشریه از شهدای مدافع حرم این شهرستان هستند.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.