ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68668
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۵۸
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :

سومین همایش شعر شهدای مدافع حرم در خمینی‌شهر برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از اصفهان، همزمان با میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) و بزرگداشت 18 شهید مدافع حرم شهرستان خمینی‌شهر، سومین همایش شعر «مسافران بهشت»، شامگاه گذشته در سینما فرهنگ خمینی شهر و به همت کانون بسیج مداحان این شهرستان و با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از اصفهان، همزمان با میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) و بزرگداشت 18 شهید مدافع حرم شهرستان خمینی‌شهر، سومین همایش شعر «مسافران بهشت»، شامگاه گذشته در سینما فرهنگ خمینی شهر و به همت کانون بسیج مداحان این شهرستان و با حضور جمعی از شاعران برگزار شد.

مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان گفت: رهبر معظم انقلاب نام مدافعان حرم را برای این شهدا انتخاب کردند، ما هم برآن شدیم تا همایش شعری برای تجلیل از شهدای مدافع حرم برگزار کنیم.

رضارحیمی با بیان اینکه خانواده‌های شهدای مدافع حرم نیز به این مراسم دعوت شدند، افزود: هدف از این همایش، آشنایی با شاعران و همچنین روشنگری برای نسل جوان بود.
در این همایش حدود 300 نفر از شاعران،  شعرهای خود را به دبیرخانه ارائه دادند که از بین این تعداد 50 اثر برگزیده شد و به  17 نفر نیز جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.