ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68669
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۰۵
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
عملیات گسترده رزمندگان یمن در جنوب عربستان علیه نظامیان سعودی+ فیلم و تصاویر

عملیات گسترده رزمندگان یمن در جنوب عربستان علیه نظامیان سعودی+ فیلم و تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان«انصارالله» یمن در 10 روز گذشته عملیات های گسترده و جدیدی را علیه مواضع نظامیان رژیم سعودی، سودانی و شورشیان وابسته به آن ها در مناطق جنوبی عربستان آغاز کرده اند. شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان«انصارالله» یمن در 10 روز گذشته عملیات های گسترده و جدیدی را علیه مواضع نظامیان رژیم سعودی، سودانی و شورشیان وابسته به آن ها در مناطق جنوبی عربستان آغاز کرده اند.

شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد: رزمندگان انصارالله در 48 ساعت گذشته عملیات جدیدی را علیه نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن ها در رشته کوه های«علیب» واقع در استان «نجران» عربستان آغاز کرده اند.

نیروهای انصارالله در این عملیات وسیع موفق شده اند علاوه بر سیطره بر بخش های جدیدی از رشته کوه علیب، شمار زیادی از نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن ها را شکار کنند.

بر اساس اعلام رسانه «المسیره نت»، نیروهای یمنی در دو روز گذشته موفق شده اند علاوه بر کشته و زخمی کردن شمار زیادی از نیروهای سعودی و شورشیان، مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی آن ها را نیز منهدم کنند.

بخش وسیعی از مناطق جنوبی کشور عربستان سعودی در سه سال گذشته به کنترل نیروهای انصارالله یمن درآمده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.