ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68708
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۵:۳۴
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
کشف و ضبط ۱۳ موشک زلزال ۱ در شمال یمن

کشف و ضبط ۱۳ موشک زلزال ۱ در شمال یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، رسانه های وابسته به عربستان مدعی کشف و ضبط شماری از موشک های انصارالله از سوی نیروهای وفادار به رئیس جمهوری فراری یمن شدند. شبکه خبری العربیه شامگاه روز (چهارشنبه) ادعا کرد که نیروهای ارتش وفادار به «عبدربه منصور هادی»، رئیس جمهوری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، رسانه های وابسته به عربستان مدعی کشف و ضبط شماری از موشک های انصارالله از سوی نیروهای وفادار به رئیس جمهوری فراری یمن شدند.

شبکه خبری العربیه شامگاه روز (چهارشنبه) ادعا کرد که نیروهای ارتش وفادار به «عبدربه منصور هادی»، رئیس جمهوری فراری یمن پس از آن که مناطقی در نزدیکی شهر «الیتمه» در استان مرزی «الجوف» در شمال این کشور را با پشتیبانی ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان سعودی به کنترل خود درآوردند، مقادیری اسلحه، مهمات و مین را کشف و ضبط کردند.

بر اساس این گزارش، خبرنگار اعزامی العربیه به یمن ضمن اعلام این که مناطق مذکور پیش از این در کنترل نیروهای جنبش انصارالله بوده، مدعی شد که در میان تسلیحات ضبط شده ۱۳ موشک «زلزال ۱» وجود دارد که به وسیله کارشناسان ایرانی ساخته و توسعه یافته تا در میان موشک های بالستیک قرار بگیرد.

این در حالی است که پیشتر نیروهای انصارالله چنین موشک هایی را به سوی مناطق «نجران» و «جازان» در جنوب و جنوب غرب عربستان شلیک کرده بودند و این کشور نیز مدعی شده بود که پدافند هوایی آن توانسته آنها را رصد و منهدم سازد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.