ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68743
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
مجموعه سوارکاری گلستان به استان واگذار شد/ جامعه ورزش گلستان، 3 شهید مدافع حرم دارد

مجموعه سوارکاری گلستان به استان واگذار شد/ جامعه ورزش گلستان، 3 شهید مدافع حرم دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "بهمن طیبی" مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان این مطلب که 300 برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام دهه فجر برگزار می شود، گفت: این برنامه های در حوزه های فرهنگی، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "بهمن طیبی" مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان این مطلب که 300 برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام دهه فجر برگزار می شود، گفت: این برنامه های در حوزه های فرهنگی، ورزشی و عمرانی است.

وی از برگزاری اختتامیه "جام روستا قهرمان" در این ایام خبر داد و افزود: این مراسم با حضور 4 تیم برتر که به فینال مسابقات راه یافتند، برگزار میشود.

"طیبی" تصریح کرد: در ایام دهه فجر، همایش بزرگ فرزندان انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، شرکت در راهپیمایی و نماز جمعه، شرکت در برنامه های فرهنگی و ورزشی در استان برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان این مطلب که مجموعه سوارکاری گلستان به استان واگذار شده است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با هوشیاری و تلاش رسانه ها و مسئولین، مجموعه سوارکاری استان به مدیرت استان گلستان واگذار شد و در این جهت از مسئولین و خبرنگاران و کسانی که در این راستا تلاش کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین از 3 شهید مدافع حرم استان گلستان یاد کرد و افزود: مدالهای درخشان ورزش و جوانان استان گلستان، شهدا و ایثارگران هستند و افتخار ما در این است که جامعه ورزش استان 3 شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.