ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68766
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۴:۳۹
  • 265 بازدید
  • ارسال توسط :
اسپوتنیک: هزاران یمنی برای سرنگونی دولت مستعفی راهی عدن می شوند

اسپوتنیک: هزاران یمنی برای سرنگونی دولت مستعفی راهی عدن می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از این خبرگزاری روسی، «انور التمیمی» تحلیلگر سیاسی و فعال رسانه ای در استان حضرموت یمن در این باره گفت: این اتوبوس ها راهی عدن می شوند تا کاخ دولت در این شهر را محاصره و به آن حمله کنند.برخی رسانه ها در جنوب یمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از این خبرگزاری روسی، «انور التمیمی» تحلیلگر سیاسی و فعال رسانه ای در استان حضرموت یمن در این باره گفت: این اتوبوس ها راهی عدن می شوند تا کاخ دولت در این شهر را محاصره و به آن حمله کنند.
برخی رسانه ها در جنوب یمن گزارش کردند: نیروهای ویژه حضرموت به فرماندهی سرلشکر «فرج البحسنی» استاندار این استان، حمایت خود را از تصمیمات اخیر شورای انتقالی مدیریت استان های جنوبی اعلام کردند.
این شورا، خواستار برکناری دولت «احمد بن دغر» نخست وزیر دولت مستعفی یمن شده بود.
پیشتر شورای انتقالی مدیریت مناطق جنوبی یمن به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور یک هفته مهلت داد، بن دغر را برکنار کند، این فرصت، ابتدای هفته آینده به پایان می رسد.
«عیدروس الزبیدی» استاندار عدن که از سوی منصور هادی برکنار شده بود، اردیبهشت 96 موضوع تشکیل شورای سیاسی انتقالی برای مدیریت استان های جنوبی این کشور را اعلام کرد.
شبس**9363*1613*انتشار دهنده: عبدالله غفاری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.