ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68770
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۵:۱۷
  • 368 بازدید
  • ارسال توسط :
سفیران شورای امنیت برای بررسی لاشه موشک شلیک شده به ریاض عازم واشنگتن می‌شوند

سفیران شورای امنیت برای بررسی لاشه موشک شلیک شده به ریاض عازم واشنگتن می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، نوامبر گذشته یگان موشکی ارتش یمن (وابسته به جنبش انصارالله) از شلیک موفقیت‌آمیز یک موشک بالستیک دوربرد به فرودگاه «ملک خالد» در حومه ریاض، پایتخت عربستان خبر داده بود.«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، ماه گذشته کنفرانسی خبری در همین رابطه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، نوامبر گذشته یگان موشکی ارتش یمن (وابسته به جنبش انصارالله) از شلیک موفقیت‌آمیز یک موشک بالستیک دوربرد به فرودگاه «ملک خالد» در حومه ریاض، پایتخت عربستان خبر داده بود.
«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، ماه گذشته کنفرانسی خبری در همین رابطه ترتیب داده و این موشک را به ایران مرتبط دانسته بود.
با استناد به خبرگزاری فرانسه، وی اکنون از همتایان خود در شورای امنیت دعوت کرده است تا برای بررسی لاشه منتسب به این موشک به واشنگتن سفر کنند. آن‌ها قرار است همچنین با رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید دیدار داشته باشند.
این دومین دیدار سفیران کشورهای عضو شورای امنیت با ترامپ خواهد بود و این در شرایطی است که ترکیب این نهاد در سال جدید میلادی، دست خوش برخی تغییرات شده است.
شبس ** 9386 **1663**انتشار دهنده: خسرو حسینی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.