ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 68775
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۶:۰۴
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

اعلام مهلت ارسال آثار برای تولید محتوای واحد درسی شهید «محسن حججی»

هادی زارع پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تولید محتوای یک واحد درسی با موضوع شهید «محسن حججی» ویژه فرهنگیان سراسر کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد است. وی افزود: فرهنگیان مرد و زن مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند آثار خود را […]

هادی زارع پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تولید محتوای یک واحد درسی با موضوع شهید «محسن حججی» ویژه فرهنگیان سراسر کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد است.
وی افزود: فرهنگیان مرد و زن مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند آثار خود را به صورت نثر یا شعر برای تولید محتوای یک واحد درسی با موضوع شهید «محسن حججی» ارائه دهند.
زارع پور بیان کرد: داوطلبان می‌توانند از طریق سایت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی www.oerp.ir نام نویسی و نسبت به ارائه آثار خود اقدام کنند.
وی عنوان کرد: آثار برگزیده ارسالی توسط فرهنگیان سراسر کشور در یک واحد درسی دوره متوسطه دوم با موضوع شهید «محسن حججی» به چاپ می‌رسد.
«محسن حججی» متولد 21 تیر 1370 در نجف آباد اصفهان و از نیروهای ایرانی مدافع حرم بود که مرداد امسال در عملیاتی مستشاری در منطقه مرزی التَنْف (بین سوریه و عراق) توسط اعضای گروهک تروریستی داعش اسیر و پس از 2 روز به شهادت رسید.آیین تشییع و خاکسپاری پیکر شهید حججی 6 مهر امسال مصادف با هفتم محرم با حضور گسترده مردم و مسئولان اجرایی در نجف آباد اصفهان برگزار شد.
افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.