ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68799
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
  • 389 بازدید
  • ارسال توسط :

شورای امنیت برای بررسی ادعاها در خصوص کمک ایران به انصارالله، به واشنگتن می‌رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روز دوشنبه هفته آینده، نمایندگان کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد با هدف بررسی آنچه «کمک ایران به حوثی‌های یمن» خوانده می‌شود، به واشنگتن خواهند رفت. به نوشته خبرگزاری فرانسه، اعضای شورای امنیت قرار است آنچه مقامات آمریکایی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روز دوشنبه هفته آینده، نمایندگان کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد با هدف بررسی آنچه «کمک ایران به حوثی‌های یمن» خوانده می‌شود، به واشنگتن خواهند رفت.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، اعضای شورای امنیت قرار است آنچه مقامات آمریکایی از آنها به عنوان بقایای موشک ارسال شده توسط ایران برای یمنی‌ها عنوان کرده‌اند را مورد بررسی قرار داده و دیدارهایی نیز در کاخ سفید داشته باشند.

چندی قبل، نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل با به نمایش گذاردن قطعاتی، مدعی شده بود که این قطعات مربوط به یکی از موشک‌های ایرانی است که توسط انصارالله یمن شلیک شده است.

بر اساس آنچه دیپلمات‌ها به خبرگزاری فرانسه گفته‌اند، نمایندگان اعضای شورای امنیت همچنین با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نیز دیدار خواهند داشت.

ایران تاکید کرده است که موشک‌های شلیک شده توسط انصارالله ایرانی نیست.

ریاض با وجود آنکه سخت‌ترین محاصره را مردم یمن اعمال کرده، تا آنجا که رسیدن مواد غذایی و دارو به این کشور نیز با مشکل مواجه است، مدعی است ایران به نیروهای یمنی کمک نظامی می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.