ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68814
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲:۱۹
  • 152 بازدید
  • ارسال توسط :
مقام نظامی یمن: ارتش یمن تلفات سنگینی به مزدوران سعودی وارد کرده است

مقام نظامی یمن: ارتش یمن تلفات سنگینی به مزدوران سعودی وارد کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه العالم؛ معاون سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: ارتش یمن تلفات سنگینی به مزدوران سعودی در سواحل غربی یمن وارد کرده است. عزیز راشد در گفتگو با این شبکه از صنعا درباره تحولات میدانی یمن […]

مقام نظامی یمن: ارتش یمن تلفات سنگینی به مزدوران سعودی وارد کرده استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه العالم؛ معاون سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: ارتش یمن تلفات سنگینی به مزدوران سعودی در سواحل غربی یمن وارد کرده است.

عزیز راشد در گفتگو با این شبکه از صنعا درباره تحولات میدانی یمن و در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما از آخرین تحولات میدانی در یمن چیست؟ گفت: سال ۲۰۱۸ سال پیروزی‌های تاکتیکی و راهبردی و سال تقویت پدافند هوایی و موشکی یمن است.

مزدوران سعودی حملات متعددی در سواحل غربی یمن، الحدیده و الجوف برای قطع خطوط امدادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن داشتند ولی همه این حملات به شکست انجامیده است. مزدوران سعودی تلاش‌های گسترده‌ای برای سیطره بر مناطقی داشتند که در کنترل نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار دارد. مزدوران سعودی در پی این حملات با تلفات سنگین مادی و انسانی روبرو شده اند. ارتش یمن ضربات سنگینی به مزدوران سعودی در تعز وارد کرده است.

مزدوران وابسته به آل سعود بر اساس پول فعالیت می‌کنند و این نیرو‌ها نیز نمی‌توانند به پیروزی میدانی برسند چرا که مزدور و منافق هستند ولی ارتش یمن یک ارتش مکتبی بوده و به دنبال بازپس گرفتن همه اراضی اشغالی یمن از دست متجاوزان سعودی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان درگیری‌ها در تعز ادامه دارد و ممکن است مزدوران سعودی حملات جدیدی به این شهر داشته باشند، گفت: مزدوران سعودی در حال مداوای زخمی‌های خود پس از حملات اخیر به این منطقه هستند. پس از این که مزدوران سعودی صفوف خود را تقویت کنند، حملات جدیدی را آغاز خواهند کرد. ما به اربابان آمریکایی و سعودی این مزدوران می‌گوییم که نمی‌توانند به پیروزی برسند و این حملات هیچ سودی ندارد. نتیجه این حملات، تلفات سنگینی است که به مزدوران سعودی و آمریکایی وارد می‌شود. ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور از اراده بالایی در نبرد برخوردارند و نمی‌توان این نیرو‌ها را شکست داد. اربابان سعودی و آمریکایی این مزدوران به دلیل شکست‌های متعدد میدانی به دنبال آغاز مذاکرات سیاسی هستند.

وی درباره جزئیات خسارت‌های وارد شده به مزدوران سعودی بیان داشت بیست خودروی زرهی مزدوران در سواحل غربی یمن منهدم شده است و در پی نابودی این خودرو‌ها ده‌ها نفر کشته و زخمی و اسیر شدند. نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بخشی از این خودرو‌ها و تسلیحات سبک و سنگین مزدوران سعودی را غنیمت گرفتند. حملات زمینی و هوایی متجاوزان سعودی در این منطقه با شکست کاملی روبرو شد.

شمار زیادی از تروریست‌های وابسته به القاعده در میان مزدوران سعودی اسیر شده اند. همیشه کشور‌های متجاوز به یمن در رسانه‌های خود ادعا می‌کنند به پیروزی‌های مختلفی رسیده اند و بزودی صنعا پایتخت یمن را آزاد خواهند کرد و مزدوران در شهر الحدیده مستقر خواهند شد. متجاوزان سعودی در رسانه‌های خود نیز شکست خورده اند. راهبرد‌های سیاسی، نظامی و رسانه‌ای متجاوزان در یمن به شکست انجامیده است. نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به خوبی می‌دانند چگونه با مزدوران سعودی مقابله کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.