ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 68864
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۴:۱۱
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
فيلمنامه مجموعه تلويزيونى شهيد حججى در مرحله پايانى/ منتظر تاييد نهايى هستيم

فيلمنامه مجموعه تلويزيونى شهيد حججى در مرحله پايانى/ منتظر تاييد نهايى هستيم

احمد صانعی دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال ده قسمتی “شهید حججی”  در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره آخرین روند طی شده این سریال تا امروز گفت: سازمان صدا و سیما هنوز فیلمنامه شهید حججی را تایید نکرده است. وی درباره بررسی فیلمنامه سریال شهید حججی اظهار کرد: تحقیقات جدیدی مربوط به […]

احمد صانعی دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال ده قسمتی “شهید حججی”  در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره آخرین روند طی شده این سریال تا امروز گفت: سازمان صدا و سیما هنوز فیلمنامه شهید حججی را تایید نکرده است.

وی درباره بررسی فیلمنامه سریال شهید حججی اظهار کرد: تحقیقات جدیدی مربوط به دوران کودکی شهید حججی تا سن بیست سالگی و قبل از ورود وى به سپاه انجام شده است و نكات مهمى در این باره باید به فیلمنامه اضافه شود.

این دستیار کارگردان تصریح کرد: شهيد حججى قبل از ورود به سپاه در جايى مشغول به کار بوده است كه جزئیات جدیدی در این باره قرار است به فیلمنامه سريال “شهيد حججى” اضافه شود.

صانعی به اهمیت شخصیت شهید حججی و حساسیت ها در تولید این سریال اشاره کرد و توضیح داد: با توجه به بعد خبری شخصیت شهید حججی و حساسیت ناظران روی متن فیلمنامه، با بررسی دقیق تر روبرو هستیم و تغییراتی در فيلمنلمه داريم كه حال انجام است.

وی ادامه داد: متن سریال شهید حججی در مرحله آماده سازى و در رفت و برگشت به سازمان صدا و سیما برای نظارت و بررسی است. البته کار زیادی برای بررسی فیلمنامه این سریال باقی نمانده و قطعا در سال 96 وارد مرحله پیش تولید خواهیم شد.

اين دستيار كارگردان درباره زمان پيش توليد سریال شهید حججی بیان کرد: بستگی به نظر مديران دارد که چه زمانی پیش تولید شروع شود چون به لحاظ متنی پیچیدگی زیادی در فيلمنامه باقی نمانده است. برنامه ریزی ما شروع پیش تولید قبل از ماه بهمن بود اما به دلیل جزئیات جدید از زندگی و شخصیت شهید حججى که با قصه ترکیب شود، در کنار امور اداری و کمیسیون های بررسی محتوای فیلمنامه، برآورد بودجه و حساسیت درباره شخصیت شهید ححجی، با نظارتی فراتر از یک اثر معمولی روبرو هستیم بنابراین باید این مراحل مختلف طی شده تا بتوانیم وارد مرحله پیش تولید شویم.

صانعی خاطرنشان کرد: امیدواریم با سپری شدن مراحل نظارت و بررسی فیلمنامه و اضافه شدن جزئیات، بتوانیم در ماه اسفند پیش تولید سريال شهيد حججى را شروع کنیم.

گفتنى است  سریال “شهید حججی” به سفارش سیما فیلم و شبکه یک سیما تولید و در سالگرد شهادت شهید حججی پخش می شود. نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی سریال “شهید حججی” بر عهده رسول صانعی است و وی به همین دلیل تحقیقات بسیار زیادی برای این مجموعه انجام داده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.