ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68912
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
  • 430 بازدید
  • ارسال توسط :
نشست خبری فیلم «محمود» به میزبانی ‌دفتر تسنیم خوزستان‌

نشست خبری فیلم «محمود» به میزبانی ‌دفتر تسنیم خوزستان‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، نشست خبری فیلم «محمود» داستان زندگی شهید محمود مراداسکندری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و یکی از شهیدان عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در اهواز برگزار شد. این نشست خبری با حضور اسد سیاح دستیار یک کارگردان و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، نشست خبری فیلم «محمود» داستان زندگی شهید محمود مراداسکندری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و یکی از شهیدان عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در اهواز برگزار شد.

این نشست خبری با حضور اسد سیاح دستیار یک کارگردان و چند تن دیگر از عوامل فیلم «محمود» برگزار شد تا خبرنگاران رسانه‌های گروهی علاوه بر آشنایی با این فیلم سئوالات خود را نیز مطرح کنند.

2 تن از بازیگران و مدیر اجرایی فیلم «محمود» در این نشست خبری نیز حضور دارند تا به سئوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

نشست خبری فیلم «محمود» در دفتر خبرگزاری تسنیم استان خوزستان واقع در اهواز، اَمانیه، خیابان تختی، بین مجتمع فرهنگی ورزشی شهید جهان‌آرا و میدان دانشگاه (فلکه لشکرآباد) نبش خیابان معتمدی پلاک 49 برگزار شد.

این برنامه در آستانه دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید محمود مراداسکندری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و شهیدان عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم شهید محمود مراداسکندری از شهدای مدافع حرم خوزستان و یکی از شهیدان گلگون کفن در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا سوریه فرزند احمد است که در تاریخ سوم فروردین ماه سال 1366 دیده به جهان گشود.

این جوان اهوازی پس هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه خیل عظیمی از جوانان پرشور خوزستان و اهواز برای دفاع از حرم نورانی حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به این کشور رفت و در روز یکشنبه 12 بهمن ماه سال 1394 به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام به ویژه روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی، شهید علی‌ حسینی‌کاهکش، شهید رضا عادلی کردزنگنه و شهید داوود نریمیسا به شهادت رسید.

شهید محمود مراداسکندری در سن 28 سالگی در منطقه باش کوی سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در قطعه یک گلزار شهدای اهواز در کنار عموی بزرگوارش شهید محمود مراداسکندری آرام گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.