ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6894
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
حسرت انفجار یک ترقه در ایران به دل داعش ماند

حسرت انفجار یک ترقه در ایران به دل داعش ماند

حجت‌‌‏الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی امروز در گفت‌‏و‏گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به تشییع پیکر مدافعان حرم شهرستان دماوند اظهار داشت: شهرستان دماوند در موضوع مدافعان حرم و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) یکی از شهرستان‌های پیشگام در تمام کشور شده است؛ تعداد شهدای مدافع حرم شهرستان دماوند، اکنون 17 شهید است و […]

حجت‌‌‏الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی امروز در گفت‌‏و‏گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به تشییع پیکر مدافعان حرم شهرستان دماوند اظهار داشت: شهرستان دماوند در موضوع مدافعان حرم و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) یکی از شهرستان‌های پیشگام در تمام کشور شده است؛ تعداد شهدای مدافع حرم شهرستان دماوند، اکنون 17 شهید است و چند شهید مفقودالاثر نیز در راه هستند که این تعداد شهید، نشان از علاقه مسلمان به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دارد.

وی ادامه داد: عشق و علاقه‌ای که مردم ما نسبت به این شهدا و میهمانان افغانستانی ما نشان می‌دهند، نشان از ارادت به اهل‌بیت(ع) است؛ شهدای مدافع حرم عشق اهل‌بیت(ع) را تجربه کردند و از تمام مراتب حیات خود برای پاسداری از مکتب اهل‌بیت(ع) استفاده می‌کنند.

امام جمعه دماوند افزود: اگر بحث حضور در مجامع مختلف است که شهدای مدافع حرم در همه‌جا حضور دارند و اگر بحث ایستادگی در مقابل دشمنان باشد، آنها ایستادگی کردند و اگر بحث اهدای جان و اهدای خونشان است که مدافعان حرم در این مسیر پایداری کردند.

علاءالدینی درخصوص مراتب جهاد کبیری که مقام معظم رهبری مدنظر داشتند، تصریح کرد: تمام مراتبی که مقام معظم رهبری مدنظرشان بوده، امروز شهدای دفاع از حرم دارا هستند و خداوند این توفیق را داده است که در مسیر اهل‌بیت(ع) نه‌تنها شیعیان دفاع و مقاومت کنند؛ بلکه اهل سنت نیز در کنار شیعه در کنار هم به جنگ با داعش بپردازند.

وی با اشاره به وحدت شیعیان و اهل سنت گفت: امروز در عراق نیز شاهد این وحدت هستیم که اهل سنت و بسیجیان شیعه و سنی یک‌دست در مقابل داعش ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه دماوند گفت: در یمن و سوریه و بین شهدای مدافع حرم نیز می‌بینیم که اهل‌ سنت و شیعیان در کنار هم هستند؛ این موضوع علاوه بر اینکه ندای وحدت را در جهان اسلام سر می‌دهد، بزرگ‌ترین اکسیر برای شکست دشمن و خنثی‌کننده توطئه دشمنانی است که می‌خواستند با گسل مذهبی یعنی با عنوان شیعه و سنی خودشان را در جهان اسلام مطرح کنند.

علاءالدینی بیان کرد: این همراهی اهل‌سنت و شیعه در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) ظرفیت جدیدی را در جهان اسلام در راستای ایجاد وحدت فراهم کرده است.

وی افزود: امروز به لطف خداوند متعال، دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) محور وحدت شده است تا مسلمانان به مناسبت دفاع از حریم حرم، دور هم جمع شوند و به دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) به پا خیزند.

امام جمعه دماوند درخصوص حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر مدافعان حرم بیان کرد: مردم ما همیشه پرشورتر از گذشته در مراسم تشییع پیکر مدافعان حرم شرکت می‌کنند تا از دوستانی که از ایران اسلامی دفاع کردند، تشکر کنند.

*دشمنان دنبال شکستن مرز‌ها هستند تا به ایران برسند

علاءالدینی گفت: دشمن می‌خواهد با شکستن مرزهای ما و سد مقاومت لبنان و سوریه به ما برسد؛ اما پیش‌دستی کردیم و همچون جنگ احد که جنگ را بیرون شهر بردند، امروز مدافعان حرم نیز جنگ را به بیرون شهر بردند و بیرون مرزهای ما مقاومت می‌کنند‌.

وی ادامه داد: مهم است که بدانیم این ایستادگی‌ها ثمر دارد و ثمرات این مقاومت برای ما مهم است.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: امروز چشمان تیزبین دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران قادر هستند توطئه دشمنان را در نطفه خفه کنند و لحظه‌ای به آنها امان ندهند؛ باید از سربازان گمنام امام زمان(عج) که حسرت انفجار یک ترقه را به دل داعش گذاشتند، تشکر کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن