ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68984
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :

ترامپ: با طالبان مذاکره نمی‌کنیم

خبرگزاری ایرنا: رئیس جمهوری آمریکا مبارزه با طالبان را متفاوت دانست و گفت: با آن ها مذاکره نمی کنیم، آن ها چپ و راست مردم افغانستان را می کشند. دونالد ترامپ روز دوشنبه در ضیافت ناهار اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد که برای نمایش موشک ادعایی واشنگتن که از یمن به ریاض شلیک شده […]

خبرگزاری ایرنا: رئیس جمهوری آمریکا مبارزه با طالبان را متفاوت دانست و گفت: با آن ها مذاکره نمی کنیم، آن ها چپ و راست مردم افغانستان را می کشند.

دونالد ترامپ روز دوشنبه در ضیافت ناهار اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد که برای نمایش موشک ادعایی واشنگتن که از یمن به ریاض شلیک شده است به کاخ سفید رفته اند، مدعی این مطلب شد.
وی افزود: ما امروز با مشکلات متعدد امنیتی همچون کره شمالی، ایران، بی ثباتی در خاورمیانه، پایان درگیری در سوریه و مقابله با تروریسم روبرو هستیم.
رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به عضویت برخی اعضای جدید در شورای امنیت سازمان ملل متحد، گفت: موفقیت سازمان ملل به تقویت استقلال اعضای آن بستگی دارد.
ترامپ با تاکید بر این که ما باید با یکدیگر همکاری کنیم، افزود: امروز صبح سفیر آمریکا موشکی که رژیم ایران برای متحدان خود در یمن فرستاده بود را به شما نشان داد و همچنین خواهید دید قساوتی که سوریه مرتکب شده است.
سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد امروز با دعوت از اعضای شورای امنیت، لاشه موشک ادعایی شلیک شده از یمن به ریاض را به آن ها نشان داد و کوشید آن را به ایران منتسب کند.
رئیس جمهوری آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود به حملات تروریستی اخیر طالبان در افغانستان اشاره کرد و ادامه داد: ما درباره این که چه کارهای بیشتری درمبارزه با طالبان می توانیم انجام دهیم، گفت و گو می کنیم.
ترامپ، مبارزه با طالبان را کاملا متفاوت دانست و اضافه کرد: آن ها مردم افغانستان را چپ و راست می کشند و ما نمی خواهیم با طالبان گفت و گو کنیم. می خواهیم تمام کنیم آنچه را که مجبوریم تمام کنیم و کسی دیگر نتوانسته است آن را پایان دهد. ما آن را انجام می دهیم.
سخنان امروز ترامپ درباره گفت و گو نکردن با طالبان علاوه بر آن که نشان داد ایالات متحده درک درستی از تحولات میدانی ندارد، موفقیت استراتژی ترامپ و دولتش را در افغانستان زیر سوال برد.
نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل که به اتفاق اعضای این شورا در حدود دو هفته پیش به کابل سفر کرده بود، مدعی شده بود استراتژی آمریکا در افغانستان کار می کند و برای گفت و گو با طالبان نزدیکتر شده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.