ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68987
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
صلیب سرخ:در درگیری های عدن یمن 36 نفر کشته و 185 نفر زخمی شدند

صلیب سرخ:در درگیری های عدن یمن 36 نفر کشته و 185 نفر زخمی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری الجزیره، صلیب سرخ جهانی افزوده است: این درگیری ها روز دوشنبه نیز در عدن و مناطق اطراف آن ادامه داشته است.این در حالی است که پیش تر مقام های دولت عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری فراری یمن گفته بودند، در درگیری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری الجزیره، صلیب سرخ جهانی افزوده است: این درگیری ها روز دوشنبه نیز در عدن و مناطق اطراف آن ادامه داشته است.
این در حالی است که پیش تر مقام های دولت عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری فراری یمن گفته بودند، در درگیری ها دو روز گذشته در عدن 16 تن کشته و 142 نفر زخمی شدند.
شهر 'عدن' در جنوب یمن مقر 'عبدربه منصور هادی' رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور روز دوشنبه نیز شاهد درگیری شدید نظامی میان نیروهای وابسته به وی و عناصر مسلح 'شورای انتقالی جنوب' بود.
در همین حال سازمان کمک رسان 'آکسفام' وابسته به سازمان ملل به دلیل تداوم درگیری در استان های 'عدن' و 'تعز' در جنوب یمن، دفتر خود را موقتا تعطیل کرد.
نیروهای موسوم به شورای انتقالی جنوب یمن که خواهان استقلال این منطقه است، در روزهای اخیر با نیروهای منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن در عدن و تعز درگیر شده اند .
جنوب یمن به پایتختی عدن تا سال 1990 یک کشور مستقل بود تا آنکه شمال و جنوب این کشور به رهبری 'علی عبدالله صالح' رئیس جمهوری پیشین، با هم متحد شدند .
اقدامات خشونت آمیز در عدن به دنبال تظاهرات برگزار شده توسط شورای انتقالی جنوب آغاز شد . اهالی عدن به وضعیت معیشتی خود اعتراض دارند. آنان دولت عبدربه منصور هادی را به فساد متهم کرده و به وی مدت زمان مشخصی مهلت دادند تا دست به تغییرات دولتی بزند.
شبک**9365**3404**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: محسن اسماعیلی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.