ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68989
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
  • 238 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله جنگنده‌های سعودی به مناطقی در استان‌های صعده و تعز در یمن

حمله جنگنده‌های سعودی به مناطقی در استان‌های صعده و تعز در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری دولتی یمن؛ هواپیما‌های جنگی ارتش عربستان سعودی دوشنبه بخش‌هایی از استان مرزی صعده در یمن را هدف حمله خود قرار دادند. جنگنده‌های رژیم سعودی با بمباران شهرستان رازح در استان مرزی صعده، پنج عضو یک […]

حمله جنگنده‌های سعودی به مناطقی در استان‌های صعده و تعز در یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری دولتی یمن؛ هواپیما‌های جنگی ارتش عربستان سعودی دوشنبه بخش‌هایی از استان مرزی صعده در یمن را هدف حمله خود قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم سعودی با بمباران شهرستان رازح در استان مرزی صعده، پنج عضو یک خانواده یمنی را به شهادت رساندند. به گفته منابع امنیتی یمنی در این حمله، یک خانه مسکونی یمنی در محله بنی معین در رازح هدف قرار گرفت و پنج تن از ساکنان ان به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر بخش‌هایی از شهرستان الصلو در استان تعز یمن نیز دوشنبه شش بار هدف حمله هواپیما‌های سعودی قرار گرفت. به گفته منابع امنیتی یمنی همزمان با این حملات، نیرو‌های مزدور وابسته به عربستان سعودی هم با کاتیوشا به منطقه الحوبان در تعز حمله کردند. هنوز جزئیات این حمله و تلفات انسانی و خسارت‌های مادی احتمالی این حمله اعلام نشده است.

در همین حال به گفته منابع ارتش یمن براثر انفجار بمبی به جای مانده از متجاوزان سعودی امریکایی در شهرستان منبه در استان مرزی صعده یک کودک یمنی به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.