ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69033
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۲۲
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
وکیل زن یمنی از دادگاه انگلستان رسما خواستار بازداشت ولیعهد سعودی شد

وکیل زن یمنی از دادگاه انگلستان رسما خواستار بازداشت ولیعهد سعودی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، ام کلثوم باعلوی وکیل زن انگلیسی-یمنی الاصل با ارائه پرونده ای کامل به دادستان انگلستان، خواستار بازداشت “محمد بن سلمان” ولیعهد عربستان” در صورت ورود به انگلستان شده است. گفتنی است فعالان صفحات اجتماعی در انگلیس تصاویری از کامیون‌ها در خیابان‌های لندن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، ام کلثوم باعلوی وکیل زن انگلیسی-یمنی الاصل با ارائه پرونده ای کامل به دادستان انگلستان، خواستار بازداشت “محمد بن سلمان” ولیعهد عربستان” در صورت ورود به انگلستان شده است.

گفتنی است فعالان صفحات اجتماعی در انگلیس تصاویری از کامیون‌ها در خیابان‌های لندن منتشر کردند که روی آن تصاویر و شعارهایی علیه «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی نقش بسته است.

بر روی یکی از این کامیون ها تصویر بزرگی از بن سلمان دیده می شود که زیر آن نوشته است: انگلیس نباید میزبان محمد بن سلمان  جنایتکار جنگی باشد.

وکیل زن یمنی از دادگاه انگلستان رسما خواستار بازداشت ولیعهد سعودی شد

این در حالی است که بن سلمان قرار است چند روز دیگر راهی لندن شود و همین موضوع موجب بروز موجی از نارضایتی و خشم در بین محافل قانونی و حقوقی انگلیس و نیز فعالان صفحات اجتماعی و دست اندرکاران حقوق بشر در این کشور شده است تا جایی که از « ترزا می» نخست وزیر خواسته اند این سفر را لغو کند.

همچنین در چارچوب کمپین علیه سفر بن سلمان به انگلیس، چند روز پیش نمایندگانی از هشت نهاد حقوقی و فعالان در زمینه مبارزه با جنگ و تسلیحات در یک پیام کتبی به ترزا می او را به لغو سفر بن سلمان فراخواندند.

امضا کنندگان این نامه تاکید کرده اند که سفر بن سلمان به لندن برای ما عار و ننگ است زیرا او در یمن مرتکب جنایت های خطرناکی شده است و منافع ملت انگلیس و ارزش های آن با این سفر در تعارض است و باید لغو شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.