ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69035
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۳۰
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
ممنوعیت ورود اتباع ۱۱ کشور به آمریکا برداشته شد

ممنوعیت ورود اتباع ۱۱ کشور به آمریکا برداشته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، ایالات متحده روز دوشنبه اعلام کرد ممنوعیت‌ها برای ورود پناهنده از 11 کشور «پرخطر»-به ادعای آمریکا- به ایالات متحده را برداشته، اما برای این کشورها بازرسی‌های شدیدتری نسبت به گذشته در نظر خواهد گرفت. خبرگزاری فرانسه نوشته نام این 11 کشور اعلام نشده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

ایالات متحده روز دوشنبه اعلام کرد ممنوعیت‌ها برای ورود پناهنده از 11 کشور «پرخطر»-به ادعای آمریکا- به ایالات متحده را برداشته، اما برای این کشورها بازرسی‌های شدیدتری نسبت به گذشته در نظر خواهد گرفت.

خبرگزاری فرانسه نوشته نام این 11 کشور اعلام نشده اما انتظار می‌رود 10 کشور مسلمان به علاوه کره شمالی را شامل شود. متقاضیان از این کشورها پس از ارزیابی‌های شدید امنیتی مجاز به ورود به آمریکا خواهند بود.

«کریستین نیلسن»، وزیر امنیت داخلی آمریکا گفت: «مهم است که ما بدانیم چه کسانی وارد آمریکا می‌شوند. تدابیر امنیتی اضافی باعث خواهند شد سوءاستفاده از برنامه پناه‌جویان ما برای کنشگران بد دشوارتر شود.»

دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در ماه اکتبر در سیاست‌های آمریکا در قبال پناهندگان تجدید نظر کرد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از فعالان مدعی شده مصر، ایران، عراق، لیبی، مالی، کره شمالی، سومالی، سودان جنوبی، سودان، سوریه و یمن 11 کشوری هستند که این تغییرات سیاستی در ماه اکتبر برای آنها اعمال شده بود و اکنون، محدودیت‌ها علیه آنها برداشته شده است.

ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید در کسوت رئیس‌جمهور آمریکا، سیاست‌های اسلام‌ستیزانه‌ای را در دستور کار قرار داده است. وی در حالی اتباع کشورهای یاد شده را به اقدامات مخل امنیت در آمریکا متهم می‌کند که حتی نتایج ارزیابی‌های داخلی دولت او، خلاف این ادعا را ثابت می‌کنند.

با آنکه شواهد گسترده‌ای از نقش اتباع عربستان و پاکستان در شمار زیادی از رویدادهای امنیتی در ایالات متحده وجود دارد، دولت ترامپ از اقدام علیه آنها خودداری کرده است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.