ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69065
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۳۸
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
شکار نظامیان، تانک‌ها و مزدوران سعودی + عکس و فیلم

شکار نظامیان، تانک‌ها و مزدوران سعودی + عکس و فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن تصاویری ویدئویی را منتشر کرد که نشان دهنده فرار مزدوران ارتش سعودی بعد از پیشروی ناکام آنها در مجاورت منطقه نجران است. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن تصاویری ویدئویی را منتشر کرد که نشان دهنده فرار مزدوران ارتش سعودی بعد از پیشروی ناکام آنها در مجاورت منطقه نجران است.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند تلفات زیادی به این مزدوران وارد کنند.

این نیروها توانستند پیشروی مزدوران ارتش سعودی در جبهه البقع را نیز خنثی کنند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی با موشک های هدایت شونده و بمب پنج دستگاه تانک و خودروی نظامی مزدوران سعودی را در جریان تلاش آنها برای پیشروی به سمت مواضع ارتش و کمیته های مردمی در صحرای البقع منهدم کردند.

تصاویر ویدئویی شش نفر از مزدوران سعودی را نشان می دهد که در جریان تلاش برای پیشروی به سمت مواضع ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شده اند.

از سوی دیگر، واحد تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن سه نظامی سعودی را در منطقه جازان در جنوب غربی عربستان هدف قرار دادند.

یک سخنگوی گروه انصار الله یمن به شبکه تلویزیونی المسیره در این باره گفت: واحد تک تیراندازان سه نظامی سعودی را در پشت روستای حامضه در منطقه جازان به هلاکت رساند.

در همین حال، واحد توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن محل های تجمع مزدوران سعودی در جبهه جیزان را هدف قرار دادند.

 

 

جبهه منطقه عسیر نیز شاهد حملات موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به محل تجمع مزدوران سعودی بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.