ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69117
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۴:۵۷
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
اقدام آمریکا در به نمایش گذاشتن موشک ها و انتصاب آن به ایران نمایش مضحک سیاسی است

اقدام آمریکا در به نمایش گذاشتن موشک ها و انتصاب آن به ایران نمایش مضحک سیاسی است

علاءالدین بروجردی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: اخیرا آمریکا قطعات موشک هایی را به نمایش گذاشته و ادعا می کند ایران موشک به اعضای جنبش انصارالله یمن داده است. ما این اقدام آمریکا را تنها یک نمایش مضحک سیاسی می دانیم که با دو هدف انجام می شود.رئیس کمیسیون […]

علاءالدین بروجردی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: اخیرا آمریکا قطعات موشک هایی را به نمایش گذاشته و ادعا می کند ایران موشک به اعضای جنبش انصارالله یمن داده است. ما این اقدام آمریکا را تنها یک نمایش مضحک سیاسی می دانیم که با دو هدف انجام می شود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نخستین هدف آمریکا از این اقدام را زیر سوال بردن توانمندی های موشکی ایران دانست و اظهار داشت: ترامپ با این اقدامش به دنبال آن است که توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران زیر سوال ببرد و با این اقدام می خواهد مقدمه چینی برای ورود به این بحث کند که قطعا خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: ثانیا آنان به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایات گسترده عربستان هستند.
بروجردی عنوان کرد: آمریکا با این اقدامش می خواهد بر روی جنایات گسترده عربستان و کشتار وحشیانانه 10 هزار نفر از مردم بی گناه یمن افکار عمومی را منحرف کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آمریکا با این اقدامش می خواهد افکار عمومی، ذهنشان از این جنایت ها به طرف موشک فرضی و غیرواقعی ایران سوق داده شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل دوشنبه شب برای سفیران کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد ضیافت ناهار ویژه با حضور دونالد ترامپ ترتیب داد.
نماینده آمریکا در سازمان ملل در این ضیافت قطعات موشک‌هایی را نشان داد که ادعا می کرد ایران به اعضای جنبش انصارالله یمن داده است.
هیلی ماه گذشته هم با ایستادن کنار قطعاتی که مدعی بود لاشه موشک‌ها و سلاح‌های ایرانی است، تهران را به نقض قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متهم کرد. ادعایی که روزنامه نیویورک‌تایمز به‌نقل از مقام‌های وزارت دفاع آمریکا آن را رد کرد.
سیام*9121*3061**1440
خبرنگار: سمیه لاری*انتشار: گلشن

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.