ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 69123
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۶:۴۳
  • 631 بازدید
  • ارسال توسط :
خاص ترین کارت عروسی/به نام عشق به رنگ خدا

خاص ترین کارت عروسی/به نام عشق به رنگ خدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ در بهبهه ای که ری استارها هرجند اندک آتش بر پیکره ارزش های جامعه می زنند و شهدا و راهشان و به ویژه امامشان را به سخره می گیرند و دختران تقلبی انقلاب! عفت و حیای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ در بهبهه ای که ری استارها هرجند اندک آتش بر پیکره ارزش های جامعه می زنند و شهدا و راهشان و به ویژه امامشان را به سخره می گیرند و دختران تقلبی انقلاب! عفت و حیای خود را با ظاهر کردن بی حجابیشان دست می اندازند و به دنبال به باد دادن میراث کهن عفت از دامان زنان می روند، هستند افرادی که در عمق وجودشان با اعتقادی راسخ پای ولایت و شهدا ایستاده اند و به هر نحوی هم که شده نگذاشته و نمی گذارند خون شهدا پایمال شود.

اینان با تأسی از شهدا برای آن که زندگیشان رنگ معنوی و عاطفی عمیق به خود بگیرد و در حقیقت به رنگ خدایی شود، با سلام و صلوات به خانه بخت راهی می شوند.

در این بین یک زوج جوان از اهالی روستای میانده تویسرکان، در اقدامی معنوی و ارزشی، کارت عروسی خود را به تصاویر شهدای دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم از جمله شهید همدانی و شهید حججی مزین کرده اند، نکته قابل توجه در این کارت تصویری از رهبر انقلاب در بین تصاویر است.

در قسمت بالایی این کارت عروسی آمده است؛ ای شهیدان عشق مدیون شماست، هرچه ما داریم از خون شماست.

این زوج جوان معتقد هستند، اگر آنان این روزها و در آرامش کامل جشن عروسی خودشان را برپا می کنند تنها و تنها به خاطر خون پاک شهدایی است که ریخته شده تا آنان در امنیت باشند.

در بخشی از این کارت ذیل تصویر رهبر معظم انقلاب جمله از ایشان نقل شده است و آمده که: "خوشبختی عبارت است از آرامش، احساس سعادت و احساس امنیت.جشن و اسراف و زیاده روی کسی را خوشبخت نمی کند، مهریه و جهیزیه هم کسی را خوشبخت نمی کند، پایبندی به روش شرع است که انسان را خوشبخت می کند."

مجموعه سایت خبری رودآور؛ برای این زوج جوان تویسرکانی، ثبات قدم در راه پر افتخار شهدا و تبعیت از راه سعادت آفرین سید و سالارشان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را از درگاه احدیت خواستار است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.