ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69125
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۶:۴۴
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن 5 نظامی سعودی در عملیات تک‌تیراندازان یمنی

کشته شدن 5 نظامی سعودی در عملیات تک‌تیراندازان یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در راستای عملیات خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان، پنج نظامی سعودی را در مناطق مختلف جیزان به هلاکت رساندند. یک منبع نظامی از انهدام یک خودروی نظامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در راستای عملیات خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان، پنج نظامی سعودی را در مناطق مختلف جیزان به هلاکت رساندند.

یک منبع نظامی از انهدام یک خودروی نظامی سعودی در عملیات نیروهای یمنی در روستای حامضه در جیزان خبر داد.

از سوی دیگر یگان پشتیبانی توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، یک دستگاه تانک نظامیان سعودی را در پایگاه السدیس در نجران منهدم کرد.

نیروهای یمنی همچنین مراکز تجمع ارتش سعودی در منطقه البقع و اطراف پادگان البقع در نجران را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک زلزال 1 به مرکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در الضباب تعز شلیک کردند که در پی آن شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به این تجاوز و ادامه حملات عربستان، مواضع متجاوزان را با موشک‌های بالستیک و غیربالستیک هدف قرار می‌دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.