ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69133
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۰۱
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
شوی تبلیغاتی آمریکا برای سرپوش گذاشتن نسل کشی در یمن با نمایش مضحک لاشه موشکی

شوی تبلیغاتی آمریکا برای سرپوش گذاشتن نسل کشی در یمن با نمایش مضحک لاشه موشکی

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به نمایش موشکی آمریکا درباره ایران گفت: نیروهای مسلح ارتش یمن از ده‌ها سال قبل توانمندی موشکی خود را داشته‌اند. وی تصریح کرد: یمنی‌ها در برابر ده‌ها موشک، راکت و بمب‌هایی که بعضا […]

نمایش مضحک لاشه موشکی آمریکا شوی تبلیغاتی برای سرپوش گذاشتن نسل کشی در یمن است/ مجلس و دولت از نیروهای مسلح توانمندی موشکی ما هر روز بیشتر خواهد شدعلاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به نمایش موشکی آمریکا درباره ایران گفت: نیروهای مسلح ارتش یمن از ده‌ها سال قبل توانمندی موشکی خود را داشته‌اند.

وی تصریح کرد: یمنی‌ها در برابر ده‌ها موشک، راکت و بمب‌هایی که بعضا خلاف قوانین بین‌المللی  است مانند بمب فسفری که عربستان سعودی علیه مردم مظلوم این کشور استفاده کرده و بیش از ده‌ها هزار نفر را مظلومانه به شهادت رسانده است، ایستادگی می‌کند.

بروجردی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با دو هدف نمایش مضحک لاشه موشکی را علیه جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کنند، اظهار کرد: آنها می‌خواهند توانمندی موشکی ایران را از طریق برجام و قطعنامه مصوب شورای امنیت سازمان ملل متحد زیر سوال ببرند.

نماینده مردم بروجرد ادامه داد: برخلاف ادعای آنها درباره اینکه ما موشک‌هایی با توان حمل کلاهک هسته‌ای داریم، موشک‌های ما منهای این توانمندی بوده و استفاده ما از موشک‌ها کاملا قانونی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه ما درباره موشک که تنها وسیله و ابزار دفاعی‌مان است با هیچ کشور و مقامی هیچ گاه بحثی نخواهیم داشت، افزود: ما پذیرفته‌ایم که بمب هسته‌ای نداشته باشیم، در صورتی که در همسایگی ما بمب هسته‌ای وجود دارد.

وی اظهار کرد: ما پذیرفته‌ایم بمب شیمیایی و میکروبی نداشته باشیم اما زرادخانه بمب شیمیایی آمریکا در جهان شناخته شده است، بنابراین تنها وسیله دفاعی ما موشک است و به فضل خدا این توانمندی روز به روز با حمایت مجلس و دولت از نیروهای مسلح بیشتر شده و این راه بدون تردید ادامه خواهد یافت.

بروجردی با اشاره به اینکه هدف دوم آمریکایی‌ها از نمایش لاشه موشکی سرپوش گذاشتن بر روی جنایت گسترده عربستان سعودی در یمن است، گفت: باید مسئولانی که دستور بمباران یمن را صادر کرده‌اند و نسل‌کشی می‌کنند در یک دادگاه بین‌المللی محاکمه شوند.

نماینده مردم بروجرد در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها برای سرپوش گذاشتن بر روی جنایاتشان این شوی تبلیغاتی را راه‌اندزای کرده‌اند که به طور مسلم موضوعی گذرا و بدون ارزش است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.