ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69137
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۴۶
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
گاردین: استفاده از سلاح‌های انگلیسی علیه یمن شرم آور است

گاردین: استفاده از سلاح‌های انگلیسی علیه یمن شرم آور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه گاردین در سرمقاله خود با عنوان "نظر گاردین درباره سفر ولیعهد سعودی ..ارزش های ما را نفروشید"، به بررسی سیاست های محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در داخل و خارج از این کشور پرداخت و نوشت: جنگ یمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه گاردین در سرمقاله خود با عنوان "نظر گاردین درباره سفر ولیعهد سعودی ..ارزش های ما را نفروشید"، به بررسی سیاست های محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در داخل و خارج از این کشور پرداخت و نوشت: جنگ یمن از ماجراجویی های بن سلمان است که به بدترین فاجعه انسانی در جهان منجر شده است.

این روزنامه با اشاره به سفر بن سلمان به انگلیس در آینده نزدیک افزود: ترزا می نخست وزیر انگلیس باید در جریان سفر محمد بن سلمان به لندن با وی، درباره پرونده حقوق بشر و موارد نقض حقوق بشر در برهه اخیر در عربستان صحبت کند.

گاردین ولیعهد سعودی را اینگونه توصف کرد که وی حکمران عملی عربستان است که تفکر شلاق زدن و شکنجه و عدم برگزاری انتخابات از ستون های اساسی در بنیان این کشور به شمار می رود.

این روزنامه به وجود کمپین فعالان در انگلیس اشاره کرد که خواهان جلوگیری از ورود ولیعهد سعودی به این کشور هستند و نوشت: بن سلمان می خواهد خودش را در غرب به عنوان یک حکمران لیبرال و اصلاح گرا معرفی کند.

روزنامه گاردین از نخست وزیر انگلیس خواست تا از قدرت این کشور در راه خوب و درست استفاده کند و افزود که از ترزا می  درخواست می شود که در جریان استقبال از بن سلمان با پول وسوسه نشود زیرا بحث درخصوص سرازیر شدن یکصد ملیارد دلار از طریق شرکت نفت عربستان در جریان است.

این روزنامه با اشاره به تجاوزگری ائتلاف سعودی به یمن نوشت: شرم آور است که از سلاح های انگلیسی در آنجا استفاده شود و دستیاران انگلیسی برای طولانی شدن عمر جنگ و افزایش درد و رنج غیرنظامیان یمنی به (این ائتلاف) خدمات ارایه کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.