ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69167
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۵:۳۴
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
سرمقاله روزنامه های امروز/ بازی جدید سعودی ها در یمن تا راز ماندگاری انقلاب اسلامی

سرمقاله روزنامه های امروز/ بازی جدید سعودی ها در یمن تا راز ماندگاری انقلاب اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، روزنامه های صبح امروز ایران در سرمقاله های خود به مهمترین مسایل روز کشور و جهان پرداخته اند که گزیده آنها در ذیل می آید: بازی جدید سعودی ها در یمن؛ شکست در شمال، توطئه در جنوب با وجود گذشت سه سال از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

روزنامه های صبح امروز ایران در سرمقاله های خود به مهمترین مسایل روز کشور و جهان پرداخته اند که گزیده آنها در ذیل می آید:

بازی جدید سعودی ها در یمن؛ شکست در شمال، توطئه در جنوب

با وجود گذشت سه سال از تجاوز عربستان و امارات به یمن، این روزها جنوب این کشور نیز به صحنه درگیری های گسترده تبدیل شده و این بار متجاوزان به یمن رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند.

محور مختصات روحیۀ انقلاب اسلامی

تاریخ انقلاب ما مشخصاً حاوی «دو دوره» است؛ دوره‌ای است که قدری پس از تلاطم‌های پس از انقلاب و شروع جنگ و با استقرار عملی نهادهای انقلابی آغاز می‌شود تا پایان دولت نخست سازندگی؛ و دوره دوم، از دولت دوم سازندگی آغاز می‌گردد و تا هم‌اکنون ادامه دارد.

تخاصم از سر استیصال

با گذشت ۳۹ سال از عمر انقلاب اسلامی، صف بندی جبهه استکبار علیه نظام اسلامی از روزهای آغازین صریح‌تر و خصمانه‌تر شده است، به گونه‌ای که مواضع یک‌سال اخیر سردمداران نظام سلطه علیه ایران در طول تاریخ انقلاب بی‌نظیر بوده است.

برف دسیسه‌گر و اعتدال‌گستران غافلگیر

سال‌هاست در اکثر نقاط ایران مثل قدیم برف نمی‌بارد و برف برای اکثر مناطق ایران به یک هدیه آسمانی دلچسب و نوستالژیک تبدیل‌شده است.

راز ماندگاری انقلاب اسلامی

انقلاب اسلامی در آغاز ورود به دهه پنجم خود هنوز هویت «انقلاب»ی خود را حفظ کرده و «نظام اسلامی» برآمده از آن هنوز در کار تکمیل و تداوم ایده‌های انقلاب ۱۳۵۷ می‌باشد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.