ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 69221
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۵:۱۲
  • 442 بازدید
  • ارسال توسط :
فاسد زیر هر تابلویی باشد باید با او برخورد کرد/ اعتراضات به حق مردم درباره گرانی ها را از آشوب ها و فتنه ها جدا کنیم

فاسد زیر هر تابلویی باشد باید با او برخورد کرد/ اعتراضات به حق مردم درباره گرانی ها را از آشوب ها و فتنه ها جدا کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ارم خبر؛ ؛ حجت‌الاسلام حمید رسایی ، نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بعد از تصریح وابستگی، خیانت‌ها و جنایت‌های پهلوی و عقب ماندگی‌های کشور که منتج به‌وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام گردید، در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ارم خبر؛ ؛ حجت‌الاسلام حمید رسایی ، نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بعد از تصریح وابستگی، خیانت‌ها و جنایت‌های پهلوی و عقب ماندگی‌های کشور که منتج به‌وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام گردید، در مورد پیشرفت‌های بعد از انقلاب اشلامی گفت: بعد از انقلاب بر طبق آمار، کشور ایران جزء چهار کشور در معالجه ناباروری، ۱۰ کشور برتر سازنده دوا های بیماری‌های خاص، پنج کشور علم ژنتیک و رویان، چهار کشور در ارتوپدی و عمل‌های زیبایی و پیوند اعضا هستیم. علاوه بر این‌ها کشور جمهوری اسلامی ایران جزء هشت کشور نیرومند نظامی و سازنده موشک در دنیا، پنج کشور سازنده زیردریایی، دومین کشور سازنده اژدرهای حباب‌ساز و سازنده انواع ناوچه، تانک و بالگرد هست.

وی با بیان این‌که در دهه‌های بعد از انقلاب پیشرفت‌های بزرگ و حیرت‌آور داشته‌ایم، گفت: البته روند این پیشرفت در دولت تدبیر و امید کُند شده هست. چراکه دولت تدبیر و امید نگاه کرد که کدخدا چه چیزی کف دستش می‌گذارد. نگاه کردید در سال ۹۲ در صدمین روز استقرار این دولت، حجت‌الاسلام روحانی گفت ما به برتری بزرگی دست پیدا نمودیم وآن این‌که با آمریکایی‌ها توافق نمودیم و همه تحریم‌ها برداشته می‌شود. این را ظریف، عراقچی و دیگران نیز اظهار کردند کلیه تحریم‌ها برداشته می‌شود و برای این مبحث جشن گرفتند. ما در مورد پیامد برجام مدام داد می‌زدیم، ضجه می‌زدیم، گریه می‌کردیم اما آقایان گوش ندادند.

اعتراضات به حق مردم در مورد گرانی‌ها را از آشوب‌ها و فتنه‌ها جدا کنیم

مدیرمسئول هفته‌نامه نهم دی در مورد اعتراضات و انتقادات مردم و فتنه موخر عنوان نمود: ما باید انتقادات و اعتراضات به حق مردم در مورد گرانی‌ها را از آشوب‌ها و فتنه‌ها جدا کنیم. در مورد اعتراضات به حق مردم عارض شوم. مردم ملاحظه کردند که دولت قرار هست در بودجه سال ۹۷ یارانه ۳۰ میلیون نفر را قطع نماید درحالی که در مناظرات تلویزیونی حجت‌الاسلام روحانی گفت یارانه‌ها می‌ماند فیلمش موجود هست.

وی گفت: ما نمی‌گوییم روش کمونیستی حاکم باشد یعنی اشخاص در خانه بخوابند و همه یکسان دریافت کنند، نه همه باید کوشش کنند و هرکس باید به اندازه تلاشش بهره مند گردد منتهی باید فرصت‌ها به‌طور برابر فراهم باشد.

تعریف دسیسه رسانه‌های دشمن در رابطه با حوادث موخر

حجت‌الاسلام رسایی در ادامه در مورد فتنه موخر بیان داشت: تعداد افرادی که در بعضی از شهرها اغتشاش کردند فراوان نبودند لکن در فضای سایبری و رسانه‌های دشمن ضریب می‌خورد و بزرگ‌نمایی می‌شد. البته این‌ها همه جوانان ما نبودند جوانان ما جوانان نجیبی هستند که نظیر شهید حججی‌ها و مدافعان حرم حاضر هستند جانشان رابرای کشور نثار کنند.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات و القائات سوء دشمن در مورد حضور ایران در منطقه و ادعای این‌که نیروهای ایران مدافعان اسد هستند نه مدافعان حرم گفت: بله حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها به لحاظ جغرافیایی محدوده کوچکی هست، ولی حریم اهل بیت علیهم‌السلام موردنظر ماست، برای ما جامعه اسلامی موضوعیت دارد؛ از این گذشته اگر ما شکم پرست، ملی‌گرا هم بودیم و باشیم وخدا پرست هم نبودیم  باید در این منطقه سرمایه‌گذاری می‌کردیم، چون این سرمایه‌گذاری به خودمان بر می‌گردد. چون بعداز فتنه داعش در سوریه و عراق نوبت ایران بود چنان که تا ۲۰ کیلومتری مرزهای ما آمدند وحتی یک نصفه روز هم به تهران و مجلس شورای اسلامی در بهارستان و حرم امام (ره) آمدند. اینجا بود که مردم قدر امنیتی که مدافعان حرم ایجاد کردند، دانستند.

»

فساد یک تهدید و آفت هست

حجت‌الاسلام رسایی در بخش دیگری از اظهارات خود، فساد را یکی از آفت‌ها و تهیدات دانست و در مورد لزوم برخورد جدی با هر نوع فساد گفت: من کاری به اصولگرا واصلاح‌طلب ندارم، باید با فاسد برخورد قاطع کرد. فاسد زیر هر تابلویی باشد باید با او برخورد کرد.

وی در مورد ریشه فسادها گفت: همه جامعه در مورد ریشه‌کنی فساد قسمت دارند، مردم هم باید توجه نمایند. به این شهر و آن شهر هم کاری ندارم در همه‌جا گفته‌ام شما در انتخاب‌هایتان نگاه کنید به مشی آدم‌هایی که انتخاب می‌کنید، به زندگی و سوابق این‌ها نگاه کنید، نگاه کنید این‌ها خودشان عمل می‌کنند یا نه؟ ، نگاه کنید این‌ها مطابق آنچه که رهبر عزیزمان می‌گویند عمل می‌کنند یا نه.

مدیرمسئول هفته‌نامه نهم دی برای تصریح نظرش به بیان مصادیق پرداخت و عنوان نمود: بینید نماینده مجلس درحال حاضر ماهی پنج میلیون حقوق می‌گیرد، طی چهار سال نمایندگی ۶۰۰ میلیون تومان حقوق خواهد گرفت، خوب اگر کسی در زمان انتخابات ۲ میلیارد تومان هزینه کند، شام و ناهار و … آیا او می‌تواند مدافع حقوق ضعفا و محرومان باشد؟ ، بدون تعارف گاهی در انتخابمان درست عمل نمی‌کنیم بعد از نظام اسلامی انتقاد می‌کنیم و آن را متهم می‌کنیم و همه چیز رابه گردن نظام مظلوممان می‌اندازیم.

وی با بیان این‌که مسئولین نباید توجیه‌گر فساد مفسدان باشند و باید خودشان پیشتاز مقابله با فساد باشند، یادآور گردید: وقتی در صندوق ذخیره فرهنگیان آن اختلاس بزرگ گردید، حجت‌الاسلام روحانی آمد در مجلس و گفت «نگویید اختلاس؛ بگویید معوقات بانکی!»

50 صفتی که ریاست جمهور حواله منتقدانش کرد!

حجت‌الاسلام رسایی خطاب به ریاست جمهور گفت: خوب در یک گوشه‌ای از دولت با این پهنه به هرحال فسادی شده کسی یقه شما را که نمی‌گیرد، اشخاص دیگری مرتکب فساد شده‌اند، شما به دهان فاسد بزن.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح نمود: هرچند آقای روحانی و دولتش بیش از۵۰ صفت به منتقدانش داد، آن‌ها را بی سواد وبی شناسنامه قرائت کرد و بنده هم از منتقدان دولت  هستم اما همین دولت باهمه انتقاداتی که برآن وارد هست قابل قیاس با زمان رژیم پادشاه نیست و ما هرگز آن را با دولت آن رژیم قیاس نمی‌کنیم. علی رغم همه انتقادات از دولت، در  کشور ما مدیر خوب و خدمتگزار مخلص فراوان هست اگر نبود که در طی ۳۹ سال باید۳۹۰ بار این نظام سرنگون می‌شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.