ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 69281
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
  • 320 بازدید
  • ارسال توسط :
برخورداری سه هزار و 500خانوار روستایی در آبیک از آب آشامیدنی

برخورداری سه هزار و 500خانوار روستایی در آبیک از آب آشامیدنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در این مراسم گفت: معاندین و دشمنان نظام به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی و تفکر دینی برخاسته از آن هستند و باید تلاش کنیم با خدمتگزاری به مردم کارآمدی نظام را ثابت و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در این مراسم گفت: معاندین و دشمنان نظام به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی و تفکر دینی برخاسته از آن هستند و باید تلاش کنیم با خدمتگزاری به مردم کارآمدی نظام را ثابت و هدف حضرت امام خمینی (ره) را محقق کنیم.

عبدالمحمد زاهدی همچنین افزود: تا پیش از بارندگی اخیر نسبت به میانگین 58درصد کاهش بارندگی در سطح استان داشتیم که بارش برف هفته گذشته این میزان را به 48درصد کاهش داد و این نشان می دهد که همچنان باید مدیریت مصرف را جدی پیگیری کنیم.

در ادامه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین گفت: از 55روستای شهرستان آبیک 50روستا با 95درصد جمعیت تحت پوشش است که بالاتر از میانگین 91درصدی استان و شاخص 75درصدی کشوری است و شامل 1هزار مشترک می باشد.

مهندس محمّد علیزادها فزود: در سال96 تعداد شش مجتمع آبرسانی روستایی در حوزه شهرستان آبیک به بهره برداری رسیده که پنج مجتمع در هفته دولت و آخری به نام مجتمع شهید حججی در دهه مبارکه فجر افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: برای این مجتمع اعتباری معادل 14میلیارد ریال هزینه شده و هفت روستای نودوز، مامجین، یزبر، شهرستان، شهرآباد، گیلزور و منبره با 880مشترک را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین در پایان عملیات اجرایی پروژه مجتمع مذکور را نیز شامل دو حلقه چاه، یک مخزن 200مترمکعبی و دو مخزن 100متر مکعبی، 36کیلومتر شبکه و هشت و نیم کیلومتر خط انتقال خواند.

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین در دهه فجر امسال 13طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بیش از 43میلیارد و 400میلیون ریال را مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد داد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.