ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69419
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۵۱
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
برپایی نمایشگاه بزرگ فاطمیون در سلماس

برپایی نمایشگاه بزرگ فاطمیون در سلماس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ به مناسبت ایام سوگواری و شهادت حضرت صدیقه طاهره،فاطمه زهرا(س)، نمایشگاه بزرگ فاطمیون(کوچه های بنی هاشم)  در سلماس برپا شد. سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس در مراسم افتتاح این نمایشگاه با قدردانی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ به مناسبت ایام سوگواری و شهادت حضرت صدیقه طاهره،فاطمه زهرا(س)، نمایشگاه بزرگ فاطمیون(کوچه های بنی هاشم)  در سلماس برپا شد.

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس در مراسم افتتاح این نمایشگاه با قدردانی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در راستای برگزاری نمایشگاه عنوان کرد:برگزاری نمایشگاه هایی با مضمون شیوه زندگی امامان معصوم(ع) نقش بسیار مؤثری در الگو پذیری افراد جامعه علی الخصوص نوجوانان و جوانان دارد.

وی افزود:نمایشگاه فرهنگی فاطمیون با هدف نشان دادن ایام محنت بار زندگی حضرت زهرا(س) و محیط زندگی ایشان و به مناسبت ایام فاطمیه برای بازدیدکنندگان برقرار می باشد.

این نمایشگاه در محل پارک چمران از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ شب همه روزه تا۳۰بهمن آماده بازدید علاقه مندان می باشد.

همزمان با این نمایشگاه،بسیج دانشجویی نیز اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی نمایشگاه نمود و بعد از افتتاح و بازدید،اعضای شورای اداری و تأمین شهرستان با حضور در سالن شبیه ساز سپاه سلماس،با سلاح های مختلف اقدام به تمرین تیراندازی نمودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.