ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69425
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۰۱
  • 449 بازدید
  • ارسال توسط :

نیاز جوانان امروز به تجربیات رزمندگان و مدافعان حرم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سردار فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزدبا اشاره به اینکه مدافعان حرم باوجود همه ابهامات با شجاعت در حال مبارزه هستند فت: امروز جوانان ما به شناخت و آشنایی با تجربیات رزمندگان و مدافعان حرم نیاز دارند. فرمانده سپاه […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سردار فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزدبا اشاره به اینکه مدافعان حرم باوجود همه ابهامات با شجاعت در حال مبارزه هستند فت: امروز جوانان ما به شناخت و آشنایی با تجربیات رزمندگان و مدافعان حرم نیاز دارند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: امروز جوانان ما همانند دوران دفاع مقدس و بلکه بهتر هستند و ما باید قدر آن‌ها را بدانیم وجوانانی که امروز در سوریه مبارزه می‌کنند کارشان خیلی سخت‌تر از کسانی است که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

وی بابیان اینکه خطر همیشه در کمین مااست افزود: استکبار جهانی هیچ‌وقت دست از سر ما بر نخواهد داشت و فقط وقتی دست از سر ما برمی‌دارد که بداند ما در موضوع بازدارندگی دارای توانایی هستیم و جوانان ما باتجربه هستند آنگاه عقب‌نشینی خواهد کرد.

سردار جمیری از رزمندگان مدافع حرم به‌عنوان رویش‌های انقلاب یادکرد و افزود: دوران دفاع مقدس فضایی کاملاً متفاوت از نبرد در سوریه داشت و رزمندگان ما هم دل و هم‌زبان برای دفاع از کشور خود می‌جنگیدند اما رزمندگان مدافع حرم با ترکیب جمعیتی مختلف از کشورهای اسلامی و عدم آشنایی با شرایط جغرافیایی منطقه روبرو هستند .

سردار جمیری ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های رزمندگان مدافع حرم آرزو کرد که این جانباز مدافع حرم هرچه زودتر به بهبودی و سلامتی کامل برسد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.