ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69439
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
  • 420 بازدید
  • ارسال توسط :
12 شهید و زخمی در بمباران مناطق مسکونی در یمن +عکس

12 شهید و زخمی در بمباران مناطق مسکونی در یمن +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، بمب افکن های ارتش سعودی با بمباران مناطق مسکونی منطقه عمران یمن ۱۲ غیرنظامی را شهید و زخمی کردند. بنابر این گزارش، در این حمله جنگنده های سعودی ستونی از خودروهای شهروندان یمنی را در منطقه مجزعه واقع درشهر القفله بمباران کردند که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، بمب افکن های ارتش سعودی با بمباران مناطق مسکونی منطقه عمران یمن ۱۲ غیرنظامی را شهید و زخمی کردند. بنابر این گزارش، در این حمله جنگنده های سعودی ستونی از خودروهای شهروندان یمنی را در منطقه مجزعه واقع درشهر القفله بمباران کردند که طی آن ۹ شهروند یمنی شهید و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.

بمباران منطقه عمران توسط ائتلاف سعودی

این حمله جنگنده های سعودی ساعاتی پس از جنایت مشابه در منطقه المهاذر استان صعده یمن که به شهادت یک شهروند یمنی و زخمی شدن ۳ نفر دیگر انجامید صورت گرفت.

بمباران منطقه عمران توسط ائتلاف سعودی

عربستان سعودی و چند کشور عربی هم پیمان وی از سه سال پیش با تشکیل ائتلاف طوفان قاطعیت حملات وحشیانه ای را برای اشغال نظامی یمن و بازگرداندن سرلشگر منصور هادی به قدرت آغاز کرده اند که ده ها هزار شهید و زخمی برجای گذاشته است.

نقشه منطقه عمران یمن

منبع:اعلام الحربی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.