ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69449
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
  • 313 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن 2 نظامی سعودی در عملیات تلافی‌جویانه نیروهای یمنی

کشته شدن 2 نظامی سعودی در عملیات تلافی‌جویانه نیروهای یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز چهارشنبه در راستای عملیات خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان، دو نظامی سعودی را در روستای حامضه الجنوبیه و تپه الخزان در روستای قوی در جیزان به هلاکت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز چهارشنبه در راستای عملیات خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان، دو نظامی سعودی را در روستای حامضه الجنوبیه و تپه الخزان در روستای قوی در جیزان به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی با دو موشک زمین به زمین، دو دستگاه بولدوزر نظامیان سعودی در جیزان را از کار انداختند.

یگان توپخانه‌ای ارتش یمن نیز مراکز تجمع ارتش سعودی در مدرسه القطبه و قضاع النمیر و روستای قمر در جیزان را گلوله‌باران کرد.

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند حملات ائتلاف متجاوز سعودی به جبهه‌های مختلف را که از عصر دوشنبه آغاز و تا عصر سه‌شنبه ادامه یافت، دفع کنند.

حملات بی‌وقفه عربستان سعودی به یمن از ششم فروردین 94 آغاز شده است. این حملات که با هدف بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن و در نتیجه سلطه بر این کشور صورت گرفته، نتیجه‌ای به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.