ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69452
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
  • 380 بازدید
  • ارسال توسط :

تهران| مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در دماوند برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دماوند، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در موزه شهدای شهرستان دماوند برگزار شد. شکیب مدیرعامل شرکت مهر اقتصاد ایرانیان در این مراسم با بیان اینکه غربت فضیلتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دماوند، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در موزه شهدای شهرستان دماوند برگزار شد.

شکیب مدیرعامل شرکت مهر اقتصاد ایرانیان در این مراسم با بیان اینکه غربت فضیلتی بود که سبب ماندگاری نام شهدای کربلا شد تصریح کرد: درک درست از زمان حسّاس برای حضور در یک کشور دیگر و در غربت، ارزش و ویژگی است که ماندگار شدند و این موضوع برخواسته از عظمت آن‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: پاسداری از خون شهدا مقام بسیار بالایی می‌خواهد و نمی‌توان به راحتی خود را پاسدار شهدا خواند، ما تقدیری که از خانواده‌های شهدا انجام می‌دهیم صرفاً برای این است که به خودمان یادآوری کنیم که جایگاه ما و آن شهدا کجاست.

مدیرعامل شرکت مهر اقتصاد ایرانیان تأکید کرد: هر کسی خدمت به خانواده شهدا را باید افتخار و وظیفه بداند. باید بینش و درک واقعی از شهدای مدافع حرم داشته باشیم و اگر نسبت به فرزندان و همسران آن‌ها بی‌تفاوت باشیم، در پیشگاه خداوند مسئول هستیم.

استمرار احکام و ارزش‌های انقلابی به واسطه خون شهداست

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اوسط رحیمی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد تعاون بسیج در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم دماوند، در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست اظهار داشت: فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا مانند شهادت است که این نشان از اهمیت بالای این امر دارد.

وی با بیان اینکه شهدا در مسیر تعالی اسلام و برای باقی ماندن دین اسلام با تأسی از اولیای الهی جان خود را فدا کردند ادامه داد: تکریم از خانواده‌هایی که شهدا را پرورش داده‌اند به معنای زنده نگه داشتن یاد شهدا، هدف شهدا، زنده نگه داشتن اسلام و انقلاب بود و این راه ادامه دهنده مسیر شهدای کربلاست.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد تعاون بسیج ضمن اشاره به وظیفه مردم و مسئولان در قبال خانواده شهدا بیان کرد: همه ما وظیفه داریم تا احترام شهدا و خانواده آن ها را داشته باشیم و این را بدانیم که باقی ماندن احکام و ارزش‌های انقلابی به واسطه خون شهداست.

رحیمی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم کار بزرگی کرده‌اند گفت: یکی از اهداف انقلاب مانند اهداف قرآن استکبارستیزی و نفی طاغوت است، سلطه جهانی نیز تنها مانعی که در پیش رو می بیند قدرت اسلام است، چراکه دیده اند که قدرت اسلام چگونه شاه و تحریم را شکست داد و جبهه مقاومت اهداف آن ها را ناکام گذاشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.