ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69457
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
  • 303 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فارس

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ موسی زارعی فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز گفت: نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس بناست در تاریخ ۳ اسفندماه امسال برگزار شود. وی از برگزاری ۳۰۰ ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی و مذهبی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ موسی زارعی فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز گفت: نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس بناست در تاریخ ۳ اسفندماه امسال برگزار شود.

وی از برگزاری ۳۰۰ ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی و مذهبی در راستای برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس خبر داد و گفت: این یادواره همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

زارعی، هدف از برگزاری این یادواره را پاسخگویی شبهات و سئوالات مطرح شده درباره جبهه مقاومت بیان کرد و اظهار داشت: برخی‌ها این سئوالات را مطرح می‌کنند که چرا ما باید در کشور همسایه حضور مستشاری و فیزیکی داشته باشیم و چرا جوانان نسل چهارم ما باید بروند در این کشورها، ما که امروز جنگ سخت نظامی نداریم.

دبیر یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس تصریح کردکرد: برنامه‌ریزی کامل و جامعی را برای اقشار مختلف اعم از دانشجو، دانش‌آموز، اصناف و محلات انجام دادیم تا تمام آنان را درگیر برنامه‌های این یادواره کنیم و تا روز برگزاری یادواره موجی در استان فارس در این راستا ایجاد شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.