ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69465
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۱۵
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
رونمایی از کتاب «حب الحسین» اثر مصور موکب شهدای ارسباران

رونمایی از کتاب «حب الحسین» اثر مصور موکب شهدای ارسباران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در مراسم رونمایی کتاب که با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئول موکب استان آذربایجان‌شرقی و جمعی از شهروندان و مدیران ادارات شهرستان اهر برگزار شد، ضمن رونمایی از کتاب مصور حب‌الحسین از خادمان موکب اربعین شهدای ارسباران تقدیر شد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در مراسم رونمایی کتاب که با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئول موکب استان آذربایجان‌شرقی و جمعی از شهروندان و مدیران ادارات شهرستان اهر برگزار شد، ضمن رونمایی از کتاب مصور حب‌الحسین از خادمان موکب اربعین شهدای ارسباران تقدیر شد.

کتاب عکس «حُبُّ الحسین» مجموعه عکس‌های فعالیت موکب اربعین شهدای ارسباران در شهر سامرا و عظمت و شکوه پیاده روی زائرین اربعین حسینی در قاب دوربین سعید قاسمی عکاس اهری است.

این کتاب در قطع خشتی با ۱۶۷ صفحه و با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه از سوی انتشارات شمیسا در اهر منتشر شده است.

کتاب «حُبُّ الحسین(ع)» با حمایت مالی دفتر امام جمعه شهرستان اهر و ستاد موکب اربعین شهدای ارسباران و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر منتشر شد.

همچنین به همین مناسبت فیلم فعالیت موکب اربعین شهدای ارسباران در شهر سامرا که به مدت ۴۰ دقیقه با تهیه کنندگی و کارگردانی سعید قاسمی و تدوین و مونتاژ استودیو سانیار فیلم اهر در این آیین رونمایی شد.

این کتاب عکس اولین کتاب تصویری در اهر بود که چاپ و منتشر شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.